3 comentarii

-15 grade Celsius

Iarna a ajuns si la noi, cu toate ca acum doua saptamani la cele 4-5 grade cat erau si pentru ca toate florile primavaratice incepusera sa iasa din pamant, eram sigura ca ne va ocoli, ca ne-a fost destul in ultimii doi ani. Insa in we asta a nins, a nins…iar in plus e si ger.

Azi am dus-o pe Silvia la cursul de dans si noi am facut o escala de vreo 15 minute pe malul marii. Am avut noroc de soare, de o zi fara vant, am putut chiar tine aparatul in mana si face cateva fotografii.

Va las in compania lor, sper sa va placa. O sambata placuta mai departe!

Această prezentare necesită JavaScript.

3 comments on “-15 grade Celsius

  1. Foarte frumos! Si aici e ninsoare abundenta si frig si am emotii daca vom reusi sa plecam la timp maine dimineata (avem zbor la 6 dim spre Roma apoi escala de 12 ore in Roma si zbor spre Stockholm Skavsta seara asa ca in casa vom ajunge cam in miez de noapte). Sper sa fie bine, ce sa mai zic. Cand ajung si ma mai linistesc de pe drum, o sa revin in privat cu detalii. Pupici!

  2. Si in Timisoara suntem sub nameti. Abia astept sa treaca…

Lasă un răspuns

