16 comentarii

zbor

M-am apucat sa invat. Merge greu, sunt racita bocna, am pierdut azi doua ore dormind. Sau poate le-am castigat, in lupta cu virusii. Maine am ultimul laborator la microbiologie, cursurile le-am terminat deja, poimanine vom vizita laboratorul de microbiologie de la spital. Am auzit ca lucreaza o romanca biolog acolo, sper sa o intalnesc.

Mai am de scris, mult. Rapoarte de laborator, am termene de predare. Vinerea asta unul, vinerea viitoare altul. Saptamana viitoare doua zile proba practica de laborator. Sambata viitoare examenul. Si trecem la altceva. Zboara timpul…totul e un zbor…

Colac peste pupaza firma care face transportul cu vaporul spre Gotland s-a gandit ca acum e momentul(oricum pentru mine nu ar fi fost decat vara, cand pentru ei e faliment asta) sa treaca pe tusa la verificari tehnice un vapor din doua. Celalalt face drumurile de Stockholm. Le va face si catre sud dar noaptea. Imposibil pentru mine sa circul asa. Mi-am refacut planurile. Vineri zbor la Stockholm, ma intalnesc cu Ovi, luam vaporul impreuna spre casa. Duminica facem tot impreuna drumul inapoi, dorm la el si luni iau trenul catre Kalmar. Trenul face 8 ore. Schimb in Alvesta unde stau o ora jumate. Am gasit bilet ieftin, mirare…altfel preturile la tren si avion sunt compatibile.

Cand invat fac cate o pauza si ascult muzica. Imi amintesc de cate cineva care imi place. Azi mi-am amintit de Maria Radu. Va las in compania ei. Zburam impreuna!

16 comments on “zbor

  1. Of, asta cu raceala nu e buna. De saptamina trecuta am inceput si eu si parca nu imi mai trece! Prima zi nu am fost buna de nimic, ba chiar nici la servici nu m-am dus.
    Spor la invatat si sanatate!

    • Raceala a trecut nesperat de repede. Fara febra si alte complicatii decat nas curgator si dureri de cap. Am dus pe picioare caci am avut laboratoare cu prezenta obligatorie, nu exista posibilitate de recuperat. Pierzi laboratorul, ai pierdut materia. Urmatoarea sansa, anul viitor cu anul doi de atunci…

      Multumesc! Sanatate multa si tie, sper ca a trecut acum.

  2. Spor fa invatat si drumuri usoare!

  3. Spor la invatat si drumuri bune! Pupici

  4. spor la invatat si succes la examen🙂

  5. Mihaela, spor la invatat si sa te faci bine cat mai repede! Toate astea sunt incercari, importante, care vor fi tot atat de importante amintiri, peste timp. Imbratisari din izapezitul Satmar!
    Marcela

    • Multumesc mult Marcela. Asa e, acum cand ma uit inapoi la anumite lucruri mi se pare atat de departe…au ramas amintiri din care am invatat cate putin. Te imbratisez din nu mai putin inzapezita Suedie.🙂

  6. Spor la invatat! Mi-a placut „zbor”-ul Mariei Radu, nu l-am ascultat pana acum.
    Asteptam vesti bune de la tine.

  7. voce magnifica. tie, spor la study!

Lasă un răspuns

