11 comentarii

primavara e in aer!

Am iesit azi afara si am respirat primavara! E soare, cald, zapada topita picura pe la stresini si de pe acoperisuri, e fleasca pe trotuare, pe margini de strazi inca troneaza mormanele de zapada adunate zilele trecute. Dar ce mai conteaza! Mi s-a facut un dor nebun de a ma plimba pe strazi, prin parc…daca maine e aceeasi vreme frumoasa cand ies de la examen, ma duc sa iau pranzul si sa beau un capucino pe o terasa la malul marii. Mi-e dor de casa, sa aud pasarelele ciripind dimineata in curtea din spate.

E primul weeken si sper ultimul pe care il petrec singura, in Kalmar. O sa incerc sa imi fac timpul sa treaca ccc cat mai placut, poate ma duc la un film sau la sala sa ma misc putin. Dar de plimbat sigur ma voi plimba, am nevoie de aer si de stat afara, de o saptamana nu am facut decat drum acasa-scoala-acasa si atat, 10 minute zilnic…parca traiesc viata altcuiva inchisa aici intre 4 pereti si un geam.

Sa aveti zile frumoase de weekend ca in primavara lui Mendelssohn:

11 comments on “primavara e in aer!

  1. Bafta multa! Tin pumnii stransi! Imi place optimismul tau si felul in care reusesti sa te motorizezi singura, pentru ca imi imaginez cat iti este de greu! Multi pupici!

  2. Hälsning från Dorotea !

    am sosit zilele trecute in Dorotea, in sudul Lapplandului.
    Aici e inca zapada dar e soare si placut.
    Multumesc Mihaela pentru sfaturi si incurajari si daca imi permiti o sa postez informatii despre cum e sa traiesti in nord (eu nu ma simt in stare sa tin un blog).
    Nicoleta

    • Nicoleta, bine ati ajuns! Ma bucur mult ca au fost de folos sfaturile mele, sper sa tinem legatura…eu sunt aici oricand ai nevoie de ceva.

      Absolut, poti posta oricand impresii, idei, sfaturi…sunt mai mult decat binevenite.
      Te imbratisez.

  3. La noi primavara e doar in ganduri si in vise. Deocamdata zapada e cat casa , dar eu ma bucur de ea, o sa ii ducem dorul iarasi un an intreg. Atat timp cat este inca alba ca un „covoras”, cum se exprima Dante al meu, este frumoasa si ne imbie la bucurie si joaca.
    Sa ai parte de un weekend liber, plimbaret si miscator, asa cum iti doresti🙂.
    Cu drag, vavaly.

    • Pai si la noi, doar in aer🙂. Pe jos e zapada inca. Se topeste zilnic cate putin, dar la noi pana in aprilie sunt inca mari sanse de iarna…sunt sigura ca la voi va arata mai repede a primavara decat aici.

      Multumesc, asemenea! Te pup cu drag vavaly.

  4. […] Georgi, Liana, slowaholic, Calin, Zina, Rokssana, Alice, psy, tu1074, Florina, Zamfir, AnaVero, Salmi, Tibi, Alina, VerdedeParis, kit, Cris-Mary, Oana, cypy si pe toti cei care sunt in trecere pe aici: […]

Lasă un răspuns

