8 comentarii

doua saptamani, cativa prieteni si o melodie

Greu de tot…sambata am avut examen si pentru ca nu circula in aceasta zi niciun vapor spre casa, am ramas in Kalmar. Luni incepem morfopatologia clinica si e obligatorie prezenta la primul curs. Apoi am laboratoare, unde prezenta e obligatorie…si uite asa se fac doua saptamani singura aici. Prima data si sper si ultima, nu e deloc placut…

Dar pentru ca m-am imprietenit cu o colega poloneza si ea a fost singura ieri (e sambo cu un suedez) am iesit la pranz in oras sa mancam. Apoi seara am fost cu ea si cu o colega suedeza la film in oras. Am vazut Iron Lady, mi-a placut. Il recomand, Meryl Streep e senzationala, femeia asta poate juca orice rol in lumea asta. Daca ia Oscarul (IAR!) il merita din plin.

Nici prietenii mei dragi (romani) nu m-au uitat. Azi am fost impreuna la un visning de case si apoi am mers la ei la un ceai, un carnat afumat si o poveste. Ce mai, am fost rasfatata, sa nu ma plang ca stau cuc, sa uit de dorul casei. Multumesc inca o data Monica!❤ Am mai cunoscut si doi copilasi mici, o fetita de un an si un pic, scumpa foc care s-a cuibarit la un moment dat la mine in brate, ne-am jucat. Am uitat cum e cu copii mici…ce repede trece timpul si uitam cum a fost…

Pe Laleh v-am prezentat-o acum cateva posturi. De cand am descoperit-o, o ascult zilnic, imi place de nu ma mai satur. Va las cu una din preferatele mele dar sigur o veti mai auzi aici pe blog, cu alte melodii.

8 comments on “doua saptamani, cativa prieteni si o melodie

  1. Cu multttttt, multtttt drag!!!

  2. Abia astept sa ne zici cum iti place morfopatologia🙂

    • 🙂 Sper sa nu imi placa tare mult ca in Visby nu este. Si nu vreau sa ma mut de acolo ca sa lucrez in laboartor de patologie/cytologie🙂. Dar va tin la curent…saptamana viitoare taiem deja organe🙂.

  3. Fain week end chiar daca departe de ai tai. Nu am inteles cum vine sambo cu un suedez?!

    • Ceska, sambo e concubinajul legalizat din Suedia. Partenerii nu sunt casatoriti, dar daca se declara sambo au exact aceleasi drepturi asupra bunurilor materiale si copiilor ca si cuplurile casatorite.

  4. Tin pumnii! Si mie-mi place mult Laleh si o ascult cu placere, cu fiecare ocazie! Pupici!

Lasă un răspuns

