4 comentarii

pana maine…

…mai stau in Kalmar, a fost suficient pentru o vreme. Maine noapte ajung in port, cu 15 minute mai repede decat Ovi, il astept sa ma ia (el e cu masina) si mergem impreuna acasa. Nu mai pot de dorul lor, au trecut 11 zile in cap, cu cea de maine se fac 12 zile in care nu i-am vazut. Ne-am auzit la telefon, dar nu e acelasi lucru…E cumplit de greu departe de cei dragi.

Dar in compensare, am saptamana viitoare libera. Nu de tot, luni voi lipsi de la un curs si vineri trebuie sa fiu aici pentru numai o ora (inca stau si negociez cu mine daca sa vin pentru asta sau nu, probabil ca da, voi veni…).

Materia cea noua, morfopatologia, nu e deocamdata ceva ce sa ma dea pe spate. Nu ceea ce face un BMA. Pregateste preparatele pentru medicul patolog, care le citeste si raspunde mai departe. Sincer, microbiologia si hematologia mi se par mai frumoase. Acolo esti tu stapan, tu stabilesti ce microb e (la microbiologie) si tu citesti lamele (la hematologie). Chiar si la banca de sange mi se pare interesant. Da, nu punem diagnostice, dar citim probe si dam raspuns mai departe. La morfopatologie ni s-a explicat ca avem un rol extraordinar, ca daca gresim ceva, patologul citeste lamele facute de noi aiurea si da rezultate gresite mai departe…Dar tot nu ma incanta. E si un motiv subiectiv, faptul ca in Visby nu exista laborator de patologie si toate probele sunt trimise la Stockholm. Poate de asta, pentru ca ma gandesc ca niciodata nu voi ajunge sa lucrez in patologie. E clar ca daca nu ma specializez acum, daca nu aleg linia asta, dupa cativa ani nu mai am nicio sansa. E si asta un motiv pentru care nu vreau sa ma implic tare mult…invat pentru ca asa trebuie, dar am sa las deoparte materia asta dupa ce trec de ea.

Altfel, am o cutie cu lame pe care trebuie sa exersez singura la microscop pentru proba practica (avem la scoala o sala cu microscop unde putem intra). Trebuie sa imi fac timp si pentru asta.

Partea buna e ca dupa acest curs avem 7 saptamani libere de scoala. Mergem in prima noastra practica in laboratoare de spital. Trei saptamani la microbiologie si trei saptamani la patologie, ultima saptamana fiind pentru examinare. Partea buna continua pentru ca primele trei saptamani le voi face in spital in Visby (perioada in care sunt si Pastele) si apoi am primit un loc in Stockholm, la o clinica de ochi care are si un laborator mic de patologie. Profa a fost super de treaba (cea care ne-a aranjat locurile) si desi nu a gasit loc la nici unul din spitalele vestite stockholmeze, a gasit totusi portita pentru mine. Voi fi asadar trei saptamani in capitala, sa gust din plin din viata de locuitor a unei capitale europene (prima data in viata mea!). De unde sta Ovi ca sa ajung la Clinica-spital unde voi face practica, voi merge cu pendeltåg si apoi cu metrou. Clinica asta se afla chiar in centrul Stockholmului, voi fi zi de zi, trei saptamani in buricul targului🙂. Voi fi si eu o furnicutza in marele musuroi stockholmez🙂.

Partea si mai buna este ca va fi la sfarsit de aprilie-inceput de mai, vreme caldutza, frumoasa, ziua lunga…vom colinda imprejurimile ca in luna de miere🙂. Sigur, dupa orele de munca…iar in we mergem impreuna acasa. O sa fie fain!

Azi a fost o zi superba de primavara, am avut 9 grade, cu soare mult. Pacat ca am fost in spital toata ziua…dar maine se arata o zi si mai frumoasa, vreau sa ma plimb. Deja ciripesc pasarelele, zapada e aproape dusa, se vede iarba si apar florile de primavara…zile superbe va doresc si voua, cu soare mult!

Pentru weekendul care e atat de aproape, din nou Laleh:

4 comments on “pana maine…

  1. Weekend placut Salmi! mai ales ca mergi acasa maine…..

  2. Bravo! Ma bucur mult pentru vestile bune si, mai ales, pentru entuziasmul tau! Daca o sa fiu in perioada respectiva la Stockholm (inca nu stiu sigur), mi-ar face mare placere sa ne intalnim! Pup si bafta multa in continuare!

Lasă un răspuns

