13 comentarii

Sa vina primavara!

In ciripit de pasarele, in soare sclipitor, in flori de primavara care tocmai ce au dat colt sa se bucure de temperaturile primavaratice. Si cu un martisor la rever, sa stie ca n-o mai lasam sa plece. Martisoare primite de la matusa din Ro care nu a uitat de noi. Multumim tusi!

13 comments on “Sa vina primavara!

  1. Sa ai o primvara frumoasa!

  2. Un 1 Martie frumos si o primavara minunata, asa cum va doriti.
    Pupici.

  3. Foarte frumoase martisoarele! Iar de gest, nu mai spun! Oricum stiam ca mami tau va trimitea in fiecare an! E traditie, deja!🙂 O primavara cu multe impliniri si bucurii! Pupici!

    • Asa e, mama era mesagerul martisoarelor an de an. Acum, fiindca mama e la noi, a fost matusa, sora mamei.🙂

      O primavara frumoasa si voua, impliniri multe, multe. Te pup cu drag.

  4. Primavara minunata va doresc!
    Intrebare : ai purtat martisor in piept in Suedia ? Daca da, inpartaseste si ce reactii ai stirnit.

    • Multumim, asemenea si voua!

      Da, am purtat in primul an, eram eleva la Komvux, invatam suedeza. Apoi nu am mai purtat, nu stiam sa explic prea bine ce e cu el. Fetele au purtat in primii ani. Acum nu mai vor ;(. Dar eu am de gand ca in primul an cand lucrez sa port si sa le povestesc colegelor insemnatatea lui. Azi am stat acasa si apoi am venit in Kalmar, nu am purtat ca stiam ca nu ma intalnesc cu nimeni cunoscut si chiar sa se holbeze lumea la mine nu imi place🙂.

      Azi cea mica a fost la ziua prietenei ei cele mai bune, e nascuta exact azi. Si i-a dus cadou si un martisor, ca cele din poza. I-am spus sa ii explice prietenei ce simbolizeaza martisorul🙂. Poate raspandim traditia si pe aici.🙂

  5. Stiu ce placut e sa primesti martisoare de acasa! In primul an petrecut in afara tarii, am dus dorul martisoarelor foarte mult. Cred ca a fost singura sarbatoare pe care am regretat-o cu adevarat. Imi plac foarte mult si ma bucur de fiecare data ca un copil cand primesc martisoare🙂

  6. […] Georgy, Liana, slowaholic, Alta-Liana, Magda Adina, Alice, redsky, psy, AnaVero, Tibi, tu1074, salmi, Zina, Verde de Paris, Calin, Florina,  Zamfir, Liliana, Mihaela, MayaMaria, Diana, Bianca, Oana […]

Lasă un răspuns

