9 comentarii

cum am petrecut 8 martie

Stiu, clasic e fantastic! Dar si cand nu e clasic, poti sa te simti bine, sa te amuzi si sa zici ca ei, data viitoare va fi altfel🙂.

Clasic stie toata lumea: serbari, flori, cina romantica, iesiri in gaska de fete/femei, etc. Da, e fantastic, mamicile se emotioneaza, sotiile la fel. Cum in Romania ziua femeii coincide cu ziua mamei, e de inteles. Este ce sarbatori.

In Suedia e ziua femeii. Se sarbatoreste aproape invizibil. Am citit cateva articole in ziare cum femeile au dus barbatilor de la munca torturi si au mancat impreuna. De serbari nu se pune problema, nu se fac nici de ziua mamei, zi care se sarbatoreste in familie. Suedezii nu sunt adeptii serbarilor, mai mult a spectacolelor muzicale, cate unul pe semestru si unul la sfarsit de an scolar. Azi am auzit la scoala o colega care se lauda ca evenimentul de ieri l-a facut pe prietenul ei sa gateasca cina, acasa.🙂

Eu sunt in Kalmar. Azi plec acasa. Ieri dimineata am primit un sms de la dragul meu, care imi ura La multi ani. Mi-am felicitat mama, matusa si nasa. Am primit felicitari inapoi, am primit felicitari de la persoane dragute pe care le cunosc virtual, am intors felicitari.

Am sunat dupamasa sa ii urez mamei mele si verbal. Am primit felicitari inapoi. Silvia a vrut sa vorbeasca cu mine, surprinzator. Ca sa imi spuna ca trebuie sa o felicit🙂. Aha, pai e ziua femeii…spun eu. Ar trebui ca tu sa ma feliciti. Da, dar si eu sunt un fel de femeie🙂. Ne-am felicitat reciproc.

Trec la cea mare, cu speranta ca nah, ea cu serbari romanesti la activ, cu flori daruite la activ, va spune mai multe. Povestim diverse. Nimic. Imi iau eu inima in dinti si ii spun La multi ani de ziua femeii. Rade, stie apropoul. Dar a uitat.🙂 M-a felicitat si ea.

Seara ma suna prietena mea, daca nu vreau sa ies cu ei la cina. Nah, cufundata in cursuri, invatam de zor. Nu am putut iesi cu ei, oricat de mult as fi vrut…daca nu ma tin de program, risc sa nu pot termina de invatat la timp. Ce sa mai, toate au fost anapoda.

Surprinzator, nu m-am simtit nasol, doar amuzata de situatie. Oare la anul va fi altfel?

9 comments on “cum am petrecut 8 martie

  1. Da, da……poate daca esti luni ai timp, ce zici? Miercuri merge mama mea inapoi si ma gandeam sa iesim seara la un grekisk…….???? Ce zici?

  2. Luni si daca nu am timp imi fac🙂. Obligatoriu! :)) Te pup.

  3. La multi ani cu intarziere!

  4. […] discutie: Vlad, Margot, Georgy, Liana, Alta-Liana, Magda Adina, Alice, redsky,  AnaVero, tu1074, salmi, Zina, Verde de Paris, Calin, Liliana, Mihaela, MayaMaria, Diana, Bianca, Oana, Cristina, Simona, […]

  5. Offf scriu si eu cam tarziu, sunt ani in care profitam mai mult de zilele acestea, ani in care conjunctura este de asa natura incat e posibil sa treaca poate chiar neobservate, fara nimic iesit din comun, dar nu cred ca este o problema sunt ani si ani:)
    Spor la invatat, si sa fie o primavara frumoasa pe toate planurile.

  6. Sa ai o primavara frumoasa!

  7. […] la discutie: Vlad, Alina, Georgy, Liana, Anca, Alta-Liana, Magda Adina, Alice, AnaVero, tu1074, salmi, Zina, Liliana, MayaMaria, Diana, Bianca, Oana, Cristina, Ioana si pe toti cei care sunt in […]

Lasă un răspuns

