11 comentarii

sterg praful

Ei bine, da…s-a asternut nitel praful pe blogul meu…incerc sa il sterg acum si sa fac putina ordine prin ganduri, sa le astern pe hartia virtuala.

Totul merge conform planului deocamdata. Saptamana asta e ultima saptamana de morfopatologie, inca ceva ce las in spate. Va urma practica in laborator peste trei saptamani cand voi aprofunda mai bine cele invatate…iar apoi se va pune praf peste patologia toata…va fi un capitol de care nu ma voi ocupa, cu parere de rau caci imi place. Mai ales citologia, mi-ar fi placut sa o aprofundez. Desi de cand studiez cancerul, e cam trist, ma simt apasata de toate astea, parca simt suferinta aici aproape…desi o vad doar la microscop. Poate e bine ca o las deoparte…

Vorbeam de planuri, sunt planurile de doua saptamani incoace, in fiecare zi ce trebuie sa scriu, ce trebuie sa invat, ca sa reusesc sa tin ritmul cu toate. Azi am avut partea practica de laborator, a fost OK. Maine merg cu colega mea poloneza sa ne uitam la preparate la microscop, vineri avem o parte de examen din ele. Ni se vor proiecta pe ecran mare tesuturi si noi va trebui sa stim sa spunem ce e acolo…Miercuri am cu alte trei colege o prezentare orala de facut, prezentare a unui articol de specialitate, despre noi descoperiri in tratamente de cancer. Joi am zi libera dar am de repetat pentru examen. Vineri e o zi grea: examen de preparate mai intai, apoi doua examene: teoria mare si teoria de laborator.

INSA, dupa toate astea, ma asteapta trei saptamani acasa. Incep practica in laborator, prima data microbiologia. In cele trei saptamani chiar daca voi fi peste zi la spital, voi fi intre colegii mei. Iar dupamesele voi fi acasa…acum imi dau seama cat de „putin” imi trebuie sa fiu in culmea fericirii!😉

Altfel sunt o mama mandra. Diana va incepe din aprilie primul ei job. A fost la primul ei interviu, s-a descurcat bine si chiar daca a fost concurenta mare (multi colegi de ai ei au aplicat la acelasi job), ea a fost aleasa. Va fi un extrajob, va lucra cateva ore pe saptamana, in care o zi dupamasa, dar e un inceput. Apoi va primi la vara sa lucreze mai mult. E un job unde multi incep, e un job unde lumea lucreaza cat sa capete experienta, apoi merg mai departe. Va las sa ghiciti unde🙂.
Silvia e creatoare, ca de obicei. Creaza cu mainile lucruri la care nici nu ma gandesc. Zilele trecute a facut o soparla superba, din hartie decupata dupa mintea ei, i-a decupar picioare si i-a facut o gura din aceea care se decshide ca si cartile acelea in spatiu. Cand ajung acasa o fotografiez si v-o arat🙂 Dar creaza si cu mintea…scrie carti in continuare, cand are inspiratie. Zilele trecute am primit un text scris de ea in suedeza, un text care m-a lasat paf. Poate ca e inspirat de undeva, dar mi-a placut. E romantica🙂.

„Avem aceleasi secrete, am fost mereu impreuna, avem acelasi animal. Impartim pranzul la scoala si avem aceeasi carte.
………Avem aceeasi tinta in viata: sa gasim ceea ce cautam. Iar asta este a intelege sensul nostru in viata. Prietenia e ca un elastic: daca unul scapa o parte, pe celalalt il doare. Dragostea fara o inima e ca o floare fara miros”

11 comments on “sterg praful

  1. Mihaela, iti tin pumnii vineri, iti urez trei saptamani fericite acasa, nu am ghicit unde va lucra Diana si mi-a placut la nebunie „prietenia e ca un elastic: daca unul scapa o parte, pe celalalt il doare”. Te puuuup!🙂

  2. Uau, cat de frumos a scris, felicitari, mi se pare cu adevarat deosebit.
    Mmmm eu nu stiu sa ghicesc unde va lucra Diana, dar m-ai facut curioasa, ne spui tu:)?
    Mult succes, sa iti iasa toate asa cum iti doresti.

  3. Ce draguta e Silvia cu elasticul!

  4. Felicitari Dianei, ai de ce sa fii mandra! Sunteti grozave, toate trei, cat despre Silvia… le-am aratat si fetelor la servici astazi .

  5. felicitari fetei pentru interviu.

    dezmembrari auto

  6. Frumoasa abordare , felicitari.

  7. Felicitari Dianei si Silviei!
    Pentur Diana m-am gandit ca e vorba poate de o pizzerie, ceva… Dar m-am gandit ca poate acolo mai sunt si alte variante.🙂
    Mi-a placut ce-a scris Silvia si chiar daca s-a inspirat, macar a stiut ce sa aleaga. Bravooo!
    Pup dulce!

    • Ani, multumim!
      Pai exista si alte variante, a lasat Diana vreo 30 de CV-uri la diverse magazine, la farmacie, etc. Dar singurii care au chemat-o la interviu si a fost acceptata din prima, au fost MacDonalds. Banii nu au miros, nu-i asa?🙂
      Pup si eu!

Lasă un răspuns

