2 comentarii

bucurii marunte

Ma uit pe geam, ploua mocaneste. Ma bucur. Bine ca nu ninge…

Ma duc la spital, ca in fiecare dimineata de doua saptamani incoace. Am doua posibilitati: sa iau un autobuz aproape de casa dar care ma lasa in centru si de acolo am de mers pe jos pana la spital. Sau sa merg putin pana la o statie mai departe de casa si sa iau un autobuz care ma lasa la spital. Azi il iau pe al doilea. Sa ma bucur mai mult de caldura…Zilele trecute m-am bucurat de drumul pe jos pe langa zidurile istorice. Am facut cateva fotografii sa va bucurati si voi.

Acum cateva nopti au fost doua nopti la rand cu -8 si -5 grade. Am crezut ca lalelele si narcisele au inghetat…azi am vazut ca narcisele infloresc si ca lalelele sunt OK. M-am bucurat ca deja am vazut lalele inflorite la alte case. Liliacum e plin de muguri. 

Primavara e aici…

M-am bucurat de trei saptamani acasa, mi-am incarcat bateriile sa mai rezist cateva saptamani pana voi fi mai mult cu ai mei. 

Traiesc din si pentru bucurii marunte. Sunt ceea ce ne face viata zi de zi mai frumoasa. 

ImagineImagineImagineImagine

2 comments on “bucurii marunte

  1. imi place atat de mult culoarea cerului in nord! Am impresia ca orice ai fotografia, in lumina nordului iese exceptional!

    • Asa e, la fel cred si eu. Lumina e speciala, nici in toiul verii la pranz soarele nu ajunge deasupra capului cum am invatat la scoala🙂.

Lasă un răspuns

