10 comentarii

Stockholm, here I come!

Azi am avut zi scurta. Am facut cate ceva dimineata la laborator, a vrut indrumatoarea mea sa ma mai vada in actiune inainte sa imi dea calificativele (vreo 7 la numar) pentru abilitatile mele practice. Terminasem de ieri de scris lucrarea probei mele practice de laborator, i-am trimis-o sa o citeasca, a facut cateva corecturi mici, de exprimare. Pe la 12 am stat cateva minute de vorba si mi-a aratat calificativele…m-am emotionat toata. Desi imi spusese in mai multe randuri ca sunt ambitioasa, ca ma descurc excelent, nu credeam ca ma va aprecia asa…toate calificativele maxime. In plus, a tinut sa ii spuna si sefei de laborator ce studenta buna a avut.🙂 Ce sa mai…sunt tare mandra, pana si de mine🙂.

Dar din pacate timpul a trecut tare repede…o iau iar la drum, de data asta mai intai la Stockholm. Am sa revin cu noutati de acolo.

Sarbatori fericite celor care sarbatoresc in acest weekend.

Cu o melodie speciala, care m-a cucerit.

10 comments on “Stockholm, here I come!

  1. Felicitari! Drum bun la Stockholm si weekend placut.

  2. congrats🙂 and Happy Easter to you and loved one !!!!

  3. Felicitari. Ma super mega bucur pt tine!!! BRAVOOOOOOO🙂

  4. Bravo, bravo! Mult succes si la Stockholm. Si daca mai sarbatoriti, va doresc „Sarbatori fericite!”

    • Mersi mult! Nu, nu mai sarbatorim…maine e zi de curatenie comuna in curte, cu vecinii si dupamasa plecam…luni e zi normala de lucru. De asta am ales sa sarbatorim cu suedezii, atunci avem zile libere.

      Sarbatori Fericite!

  5. felicitari multe pentru lungul( si cateodata nu usorul) drum pe care ai ales sa mergi ( continuarea studiilor) ! si bafta pt putinul care a mai ramas !

Lasă un răspuns

