10 comentarii

dans show

Silvia a terminat primul curs de dans, street-hiphop. Azi au avut spectacolul final, la sala de concerte din oras, denumita „cea mai mare scena din Visby”- Wisby Strand.

A fost un spectacol frumos, doua ore de dans sustinute pe rand de grupele de la scoala de dans din oras. O incantare pentru urechi si ochi deopotriva. Silvia a dansat tare frumos, noi am asistat doar la prima ei lectie, apoi nu ne-a mai lasat🙂. Diferenta a fost foarte mare intre acea prima lectie si azi. S-a vazut ca ii place, ca are ritm. Va continua inca un semestru, pentru ca apoi sa poata alege intre arta desenului si arta dansului.🙂

Fototgrafiile nu sunt reusite, sunt facute de la departare si personajele sunt in miscare. Printre ele e si Silvia la un moment dat, imbracata intr-o bluza roz cu o inimioara alba pe piept, cu pantaloni negri si cu pantofi cu sireturi verzi.🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Si melodia pe care a dansat Silvia:

10 comments on “dans show

  1. Să-ți trăiască și să înflorească dansatoarea!
    Cred că am reperat-o, am stat cu ochii după șireturi verzi!

    Așa sunt toți copiii- fiul nostru cel mare a fost „artist „ în liceu, nici nu ne-a spus când are loc spectacolul, am ajuns , după ce începuse, ne-am strecurat pe vârfuri..Ce vremuri!!
    Seară frumoasă, Salmi!

  2. Felicitari Silviei!😀
    Ce crezi ca va alege intre cele doua arte?Desen sau dans?😉
    Mult succes mai departe!

    • Multumim! Nu stiu, deocamdata vrea sa continue dansul. In iunie au tabara pe insula micutza din nord, Fårö si vrea sa mearga. Danseaza de 6 ori pe zi🙂. Chestia e ca trebuie sa faca miscare, sport…si nu vrea la nimic altceva de asta am impins-o catre dans. Dar vedem, pana in ianuarie nu are cum sa mearga la desen.

      • Pai e foarte bine , dupa parerea mea , ca danseaza.In plus poate desena ,in paralel. E clar ca una dintre pasiuni trebuie sa treaca pe plan secundar , cumva , dar….cred ca , atat cat o stiu eu pe Silvia , este o fetita matura in gandire si va sti ce sa aleaga!🙂

  3. Ce dragut! Indiferent de ce va alege, conteaza ca e foarte talentata si face ceea ce-i place cu multa placere. Si in felul asta se dezvolta sanatos si armonios. Felicitari Silviei dar si voua, parintilor ei, ca aveti asa o fata desteapta, talentata si frumoasa. Pupici!

    • Gabriela multumesc mult. Da, o lasam pe ea sa mearga unde simte ca ii place. Chiar daca nu merge la desen, toata ziua face cate ceva…nu numai deseneaza, acum scrie carti cu ilustratii, face tot felul de chestii de lucru manual gen scrap-book pe care si le face singura, din creion si foarfeca…e foarte talentata la lucru manual si ii place. Te pup cu drag!

  4. Cand mi-a aratat Fb ca esti in Wisby Strand am crezut ca a venit vara la voi si sunteti la…..strand.Acum s-a elucidat totul. Felicitari Silviei! Si voua!

    • Ceska, dar am pus si o fotografie ca sa se inteleaga unde sunt🙂. Am scris si un comentariu care vad ca nu a aparut pe FB.😦 Multumim!

  5. Am vazut pe Silvia printre copii.Felicitari!

Lasă un răspuns

