2 comentarii

grill si teatru-povestea

Silvia are o imaginatie debordanta care ne uimeste zi de zi. Daca pana acum a facut nenumarate case pentru animalutele ei, din cutii de pantofi (a adunat inclusiv niste cutii de pantofi ce le aveau la scoala si le-a adus acasa, pentru ca pe ale noastre le terminase) cu toate accesoriile necesare (imi pare rau ca nu am fotografii aici in computer si nu sunt acasa, dar am sa revin cu ele) sambata a trecut la ceva nou.

Fusesem in oras sa luam alimentele necesare unui grill, am luat si un set de bete din acelea de lemn pe care se fac frigarui. Nu bine am ajuns acasa cand Silvia vine ca o furtuna in bucatarie cerandu-mi „macar trei bete” ca i-a venit o idee si are nevoie de ele. I-am dat cele trei bete cerute si a fugit rapid in camera. Nu a trecut mult cand a aparut cu personajele din prima fotografie: un balaur, un print-cavaler si o printesa. Toate desenate, colorate, decupate si lipite de ea (au fata si verso). Cu gandul sa ne faca teatru, cu manus scris de ea, de pe care a citit. Si cu nitica publicitate intre cele doua acte ale piesei. Ceea ce a si facut mai tarziu, cand am avut timp sa stam si sa o urmarim. Nu va imaginati nu stiu ce scenariu. Dar toate au un inceput, nu? Printesa si cavalerul se intalnesc, se indragostesc si vor sa isi petreaca viata impreuna. Moment in care apare balaurul care se lupta cu cavalerul, il invinge si fura printesa, ducand-o in turnul sau. Cavalerul o cauta pe iubita lui, o gaseste si o salveaza, omorand balaurul. Si vor trai fericiti pana la adanci batraneti :).

Cat despre grill, ati ghicit. Lucrul comun sunt betele. 🙂 Si da, a fost tare gustos!

2 comments on “grill si teatru-povestea

  1. Intotdeauna a stat bine la capitolul imaginatie mezina ta.
    Ai doua fete superbe!

Lasă un răspuns

