18 comentarii

despre ce sa povestesc?

Am sa renunt sa va spun cum iar am patit-o cu falimentul unei companii aeriene, asa in cateva ore. Ieri am luat biletele, azi dimineata au anuntat faliment. Cinic, imi vine sa dau cu capul de pereti…
Am sa renunt sa va spun ca acum nu pot sa ma concentrez la invatat desi examenul bate la usa, din disperarea ce m-a apucat ca si mama si fata trebuie sa ajunga in Ro…iar noi platim asa ca fraierii companii aeriene falimentare in loc sa ne asiguram ca suntem acoperiti…

Am sa va spun insa ca azi am vizionat putin din botezul printesei mostenitoare Estelle, am asistat la o istorie care se scrie sub ochii nostri. Iar ca sa sarbatoresc evenimentul, mi-am luat un tort de o portie, facute special pentru aceasta zi. Cu frisca si zmeura, a fost delicios cum numai o printesa poate fi. Se numeste desigur tort Estelle.

Apoi am sa va povestesc ca maine ma duc acasa, sa asist joi la muzicalul Silviei. Va fi muzicalul fructelor, ea va fi ananas si abia astept sa o vad. Apoi dupa ce la ora 13, dupa muzical, voi avea intalnirea particulara cu profesoara ei, voi lua vaporul inapoi spre Kalmar pentru a fi vineri la microscopie. Sigur ca ma intorc pentru weekend acasa, revin duminica pentru proba practica si seminar, ma duc marti iar acasa pentru trei zile. Sambata viitoare am examenul si atunci plec definitiv din Kalmar pana in 19 august. Din 4 iunie incep sa muncesc la laborator si nu va spun cat astept sa fac si ceva de „oameni mari”.🙂

Si am sa las la sfarsit evenimentul saptamanii. Eu cu cine sa tin?

18 comments on “despre ce sa povestesc?

  1. of, si nu poti bloca plata din banca? sau deja au bagat banii?

    • Tocmai am intrat iar in contul din banca, banii au plecat totusi azi…acum a aparut tranzactia. Nu mi-a picat fisa sa ii sun dimineata…azi a fost asa, bomba dupa bomba. Abia astept sa ma culc, sa fie miercuri.

  2. Inca nu s-a facut plata, le-am scris la banca…sa vedem…

  3. Banuiesc ca ai luat biletul pe internet cu carte de credit. Suna azi la cartea de credit si anuleaza plata. Asa se poate face cel mai usor ca sa nu pierzi banii. Si celor de la cartea de credit le trebuie doua trei zile sa le vireza banii in contul companiei, asa ca anulat nu se mai face. Dar suna-i cat mai repede.

    • Nu, nu am luat cu carte de credit ci cu cardul normal de cont curent. Pe aici nu se prea poarta carti de credit. Am scris mai sus raspuns Cristinei. Banii se trimit automat cred eu, dureaza numai o vreme pana apare tranzactia.

      Daca plateam cu carte de credit, primeam automat banii inapoi, ei au asigurare pentru asta. Asa scrie pe site-ul skyways.se (scrie si in engleza, poti citi si tu…).

  4. Astept acum sa vad ce spune banca, pe site-ul lor scrie ca ce card avem noi, s-ar incadra la asigurari de calatorii. Nu stiu daca si la faliment…

  5. Imi pare rau sa aud de necazul cu zborul. cine a dat faliment?

  6. Banca a anuntat azi ca e posibil sa recuperam banii. Chiar daca am platit cu cardul normal. Vom face reclamatie, sa vedem ce raspuns primim.

  7. Eu am patit cu Malev. Am depus reclamatia la sfarsitul lui februarie si asteptam. bafta!

    • Cu Malev am patit si noi, avionul la dus al mamei, acum in iunie. Nu am facut nimic pana la urma, eram cu scoala si cu ale mele, suma nu era mare, vreo 400 de coroane..dar acum sunt trei bilete, se aduna la 2500, pentru ca astia local zboara mai scump decat unele companii europene…Dianei i-am luat bilet cu 1200 coroane la Norwegian Stockholm-Budapesta dus intors si astea Visby-Stockholm si retur au costat 2100.

      Bafta si tie!

  8. Despre ce Banca e vorba? Noi am luat prin cardul de debit Swedbank. Din cate am inteles o sa recuperam banii, doar ca dureaza. E vorba de vreo 3000 kr.

    • Swedbank si la noi, plata cu card de debit. Dar fiind singura care a reclamat asta la banca, dupa ce s-au consultat cu superiori la telefon, mi-au spus ca trebuie sa le demonstrez ca nu am primit banii direct de la Malev (corespondenta cu ei, ceea ce eu nu facusem). Tie ti-au cerut asa ceva?

  9. Nu. Pe site-ul Malev este mentionat ca trebuie sa contactam banca. Am fost direct la ei si a fost inregistrata reclamatia. Am intrebat daca mai au nevoie de ceva si au zis ca nu. Dupa 1 luna am primit scrisoare de la Swedbank, sediul central, in care ma rugau sa le trimit copie dupa bilet in care sa apara data zborului si costul. Am facut asta si acum astept in continuare. Noi luasem biletele pt parintii mei si le luasem in noiembrie si Malev a dat faliment cu 5 zile inainte de zborul lor aici

    • Am inteles, multumesc. Se pare ca aici la mine la tara🙂 nu e prea informata lumea. Acum e tardiv, dar e bine de stiut…

  10. E frumoasa melodia si cred ca are cele mai mari sanse sa ia trofeul

  11. Uf….cred c-am incurcat borcanele🙂 Deschisesem doua articole la tine si am vrut sa comentez la cel despre Eurovision
    Scuze

Lasă un răspuns

