11 comentarii

pe repede-nainte

Un du-te vino va fi, dar mai e numai o saptamana! Ieri am fost rapid acasa, azi in Kalmar si imediat plec acasa iar. Duminica vin inapoi. Luni am proba practica la Hematologie (cumplit de greu mi se pare, sa deosebesc celulele de sange!), marti un seminar si iar plec acasa. Sambata revin pentru examen si apoi…sa fie vara si vacanta!

Desi de lunea viitoare merg la munca, va fi relaxare. Da, RELAXARE sa mergi la munca, va vine sa credeti? Pai nu mai am de invatat pentru doua luni jumate, nu mai trebuie sa fac naveta pentru aceeasi perioada…ce altceva sa imi mai doresc? Ah da, concediu! Dar vine si el, curand…

Vara va fi lunga si frumoasa. Sa fiu acasa pentru mine e un lux. Va trebui sa ma readaptez casei, pentru ca din decembrie incoace mama a fost gazda perfecta si eu un musafir🙂. Mama pleaca si ea in curand acasa la ea, sa isi revina dupa cele 6 luni de strainatate. A fost minunat sa o am alaturi, sa stiu ca copiii sunt pe maini bune cat noi suntem plecati. Stiu ca i-a fost greu, din cauza limbii, dar s-a descurcat excelent. Mai prin semne, mai cu engleza putina pe care o stie, mai prin deducere, mai traduceau fetele…a fost oricum un efort pentru ea, care e de nepretuit. Probabil va fi si pentru ea un lux sa fie acasa.🙂

Aici e vara, asa o vara timpurie inca nu am avut. E frumos, verde, soare, cald…e perfect pentru un weekend. Poate ajungem si la mare daca sambata nu va ploua dupa cum am vazut prognoza…daca nu, avem timp de sambata viitoare incolo!

Pe repede-nainte sa fie, sa ma vad sambata viitoare plecand spre casa pentru vacanta! Un weekend frumos sa aveti, cu o melodie pe masura. Pentru ca e weekend Eurovision: Hai Suedia! E melodia mea preferata din finala. Sper ca si a voastra🙂.

11 comments on “pe repede-nainte

  1. Hai ca mai e putin, desi ritmul pare infernal! Iti tin pumnii pentru examen si peste o saptamana vei da uitarii, pentru 2 luni, toate greutatiile navetei si ale vietii de student. Pup!

    • Da, nu imi vine sa cred ca mai e numai o saptamana. Vorbeam zilele trecute cu o colega poloneza care are cam aceleasi trairi ca si mine: incredibil cat de repede si de bine au trecut doi ani. Pup si eu!

  2. E ultimul an, nu? Pas cu pas, cu tenacitatea pe care am vazut ca o ai, te apropii de final, nu? Meritati o vacanta frumoasa impreuna. Multa bafta in continuare! Pup!

  3. Meriti o vacanta frumoasa impreuna cu familia (I mean)

  4. Eu am mai lasat comentarii pe aici dar vad ca nici unul nu a aparut…….

  5. Salmi, postul asta e mai vechi. Eu tin minte ca am comentat chiar dupa ce l-ai scris si n-a aparut. Stiu ca spamul se goleste automat din cand in cand , cel putin asa e la mine
    Ar mai exista posibilitatea sa nu se fi incarcat atunci pagina si sa nu se inregistreze dar de obicei raman pe pagina dupa ce postez sa vad ce se intampla🙂

Lasă un răspuns

