4 comentarii

simt ca reincep sa imi traiesc viata

Poate suna ciudat pentru unii…dar uneori, atunci cand sunt plecata de acasa, simt ca traiesc viata altcuiva. Ca nu e viata mea, sau ca e un vis din care ma voi trezi. Si ma trezesc de fiecare data cand sunt acasa si incep sa ma reobisnuiesc cu conditia de mama si sotie 100%, ca imi traiesc adevarata viata. Zilele astea sunt aproape de realitatea mea. Spun aproape pentru ca pana dupamasa invat, dar apoi sunt cu ai mei toti, asa ca in vremurile bune. Si pentru ca mama e inca aici si e obisnuita cu ritmul ei, eu inca ma relaxez…ud flori, stau la soare, merg cu bicicleta…si incerc sa ma obisnuiesc ca timp de doua luni jumate imi voi trai viata.

Sambata voi mai face o escapada in visul meu, apoi gata! Nici nu imi vine sa cred ca voi avea toata vara numai pentru mine si pentru ai mei, ca voi merge la munca, voi avea si zile libere sa ma relaxez, sa citesc, sa ma plimb, sa…sa…Nu ma gandesc mai departe…

Sa fie sambata seara, sa ma vad acasa iar si sa reincep sa imi traiesc viata!

4 comments on “simt ca reincep sa imi traiesc viata

  1. Ma tare, tare bucur de tine ca te-ai linistit si esti happy!🙂

  2. Sti cum se spune , ca ultima 100 de metrii e cea mai grea😀. Azi e joi…mintenas vine weekendul!

    • Oh da, perfect adevarat! Mai ales 100 asta dupa un an intreg…parca nu mai pot. Daca as mai avea scoala, in starea psihica in care sunt acum (eu care ma bucuram vara trecuta ca merg sa lucrez, acum n-am nicio tragere de inima, sunt tare obosita) nu as mai fi in stare sa merg mai departe. Noroc ca e gata, pana in august trebuie sa imi revin si sa mai rezist un an…nu stiu cum, dar TREBUIE!

Lasă un răspuns

