10 comentarii

continua fraza cu o poveste

Asa a sunat tema de ieri a Silviei. Si iata ce a iesit (traducerea imi apartine):

Mergand spre casa prin padure, baiatul vazu ceva ce lumina printre copaci…

El se indrepta intr-acolo incetisor pentru a nu speria „lumina”. Hans, caci asa il chema pe baiat, dadu la o parte crengile si se gasi intr-o poiana. Hans simti ceva ce il stranse de umar. Se uita inapoi si vazu o pasare alb-stralucitor stand pe umarul sau. Isi miji ochii pentru a nu fi orbit de albul penelor pasarii. „Urmeaza-ma” ii spuse pasarea si zbura spre o piatra uriasa. Hans dadu la o parte piatra cea grea si acolo gasi o comoara.

Profesoara mi-a laudat-o saptamana trecuta ca scrie foarte frumos, compozitional vorbind, cu cuvinte si expresii peste ce scriu copiii de varsta ei. Mie mi-e greu sa o evaluez, neavand contact cu copiii. Mi-a mai zis ca vede in ea o viitoare scriitoare.🙂 Nu stie ca Silvia deja e.🙂

Va urma!

10 comments on “continua fraza cu o poveste

  1. Wow, da chiar e talentata!🙂 Si mie tare imi placea sa scriu cand eram de varsta ei, de fapt asta imi placea cel mai mult… nu prea m-am oprit nici azi😀

  2. Este foarte talentata Silvia! Si nu spun asta doar de dragul de a spune ceva de bine, ca nah, acum ne cunoastem si „face to face”🙂 Pup!

  3. Ce draga imi este Silvia! Chiar este un copil deosebit

  4. Felicitari Silvia!La multi ani de ziua copilului!Te pup!

Lasă un răspuns

