6 comentarii

doua treimi

Am pus azi punct anului doi. Doua treimi las in spate. Mai e un an, un singur an. Trebuie sa ma incurajez, am ajuns cam la capatul puterilor. Probabil multora va e greu sa intelegeti. Probabil multi spuneti ca ma plang ca nu am ce face…dar nu, nu ma plang. Imi spun doar trairile. Le scriu aici, ca sa nu le uit. Sper ca intr-o zi sa zambesc citind aceste randuri. Sper ca intr-o zi fetele sa citeasca ce am scris eu aici si sa intelega cat de greu mi-a fost. Pentru ca eu inteleg cat de greu le e lor.

Am iesit de la ultimul examen acum o ora si m-am scuturat de toate gandurile negre. Mi-am propus sa nu ma gandesc mai departe de luna august. Sa le iau pe rand. Am dat ultimul examen, nu am nicio restanta, pana in 19 august nu mai am ganduri de scoala. O sa ma tin de cuvant. O sa fiu iar mama si sotie, o sa mergem in concediu, o sa muncesc, o sa stau la soare si la piscina, o sa citesc carti care asteapta la rand, o sa uit de drumuri cu vapoare si cursuri, laboratoare si examene. Promit!

6 comments on “doua treimi

  1. Draga Salmi,
    Citesc de mult blogul tau si te admir, asa ca azi mi-am facut curaj sa-ti scriu asta. Si te admir cu atit mai mult cu cit si eu, la aceeasi virsta ca tine, am facut un an de Master aici, in Franta. A fost cel mai greu si urit an din viata mea si eu nu faceam naveta, ci veneam in fiecare zi acasa dupa cursuri. Nu au fost grele cursurile, mai greu era faptul ca ma simteam complet singura si pierduta printre colegii mei cu aproape 20 de ani mai tineri decit mine, nu aveam nimic in comun cu ei, si ma gindeam tot timpul la copiii mei. Am terminat anul cu bine, dar n-am mai cautat o slujba in domeniu, pentru ca dupa citeva luni am nascut-o pe fetita noastra cea mica si am hotarit sa ramin acasa sa profit de ea.
    Vacanta placuta si mult succes!
    Elena

    • Elena, mesajul tau a intrat in spam si abia acum l-am recuperat. Iti multumesc mult, stii exact ce simt. Aceleasi sentimente le am si eu, nu am nimic in comun cu tinerele de 20 de ani si mi-e mereu dor de ai mei. Cum scriam…parca traiesc viata altcuiva. Mai e un an, va trece si voi lasa totul in spate…

      Mult succes si tie. Te mai astept in casuta mea virtuala. Scrie oricand, cu drag.

  2. Aș vrea să mă crezi pe cuvânt- mă bucur atât de mult pentru tine! Este ceva extraordinar ce faci tu! Și la fel de extraordinar este ceea ce face familia ta!
    Și eu am avut de dat, la viața mea, multe examene și să învăț având copii, casă, școală, navetă . De aceea, te înțeleg
    La tine este și mai greu, dar mai ai puțin .
    Mult noroc vă doresc și o vară frumosă !

  3. Felicitari pentru finalul anului acesta si vacanta minunata alaturi de familie!🙂

  4. Felicitari! Stiu cat e de greu si te admir enorm pentru curajul si puterea de a tine piept greutatilor! Multi pupici!

  5. Va multumesc mult.

Lasă un răspuns

