2 comentarii

de pe Gotland, cu dragoste…

Ah, ce dor mi-a fost sa am timp sa colind, sa fie vreme buna de colindat…iata pe unde am fost azi. Inca descoperim locuri pe Gotland…

Această prezentare necesită JavaScript.

Cu drag, de pe Gotland, pentru voi toti! O saptamana frumoasa!

2 comments on “de pe Gotland, cu dragoste…

  1. Buna. Nu-mi place sa scriu ca spamer-ii sau „de dragul de a ma vedea scriind”, dar cind vad ca nu ai nici un comentariu sau foarte putine ma intreb tu ce gindesti despre acest lucru. Si atunci iti scriu : sa stii ca astep in continuare cu nerabdare posturile tale si imi plac foarte mult; si cele in care scrii „vorbe de copil” si cele in care ne impartasesti experienta ta scolara si cele de calatorie (mai ales cind calatoresti acasa, ca in postul de fata). Asa ca sa nu dezarmezi cind nu sint multe comentarii, noi sintem tot aici🙂.

    • Ah, pai stii cum e…lumea prefera sa dea un click pe FB, decat sa scrie aici :)). Recunosc ca in ultima vreme nici eu nu prea m-am indeletnicit cu scris comentarii pe la altii, timpul nu prea a fost darnic cu mine🙂. Dar ma bucur ca lumea mai trece pe aici si mai citeste. Cand mai lasa si cate un comentariu, ma bucur si mai mult.🙂

Lasă un răspuns

