Lasă un comentariu

inca un an

Se scurg incet, pe nesimtite. Silvia imi spunea azi ca nu ii vine sa creada ca a terminat a doua. Eu ce sa mai spun? I-am zis ca la anul suntem in acelasi an.😉 Ii va fi dor de profesoara, mi-a zis de cateva ori deja…

Duminica o ducem in tabara pe Fårö, tabara de dans. Eu am emotii. Ea ma linisteste spunandu-mi ca abia asteapta, ca va fi bine. Nu cunoaste foarte bine pe nimeni, sunt cateva fetite cu care a fost impreuna la dans, dar nu sunt prietene. Va sta in camera cu una din ele, spune ca se vor imprieteni. E optimista, isi doreste sa mearga, ea a vrut, abia asteapta.

Asa a fost azi, la scoala din cartier:

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

