4 comentarii

in tabara de dans

Timp de 4 zile si 4 nopti, Silvia e in tabara de dans de pe Fårö. A fost dorinta ei si desi eu am emotii cat China (a mers acolo fara sa cunoasca pe cineva, desi a facut dans nu s-a imprietenit cu fetele, a fost scurt timpul) ea e perfect OK. Vesela, ii place…am vorbit deja la telefon. Telefoanele le au la ei intre 18 si 19 in fiecare zi, in rest stau intr-o cutie speciala la profesori. Au activitati intense toata ziua, se trezesc la ora 6,28, la 6,30 e gimnastica de dimineata. La 7 micul dejun, la 8 ridica steagul. La 8.15 e prima lectie de dans a zilei, la 9,05 a doua. La 9,45 au gustare, la 10.00 lectia 3. la 11 au pranzul si de la 11.30 pana la 14 au program de voie. La 14 au concurs de coreografie (sunt impartiti in grupuri si au o melodie-aceeasi la toate grupurile-careia ii fac coregrafia si danseaza, in ultima zi fiind practic concursul). La 14,45 au gustarea de dupamasa, o prajitura/bulle si suc. La ora 15 au lectia a 4-a, la 15,40 program distractiv de dans. La 17 mananca cina, apoi au liber, la 19 au concurs de curatenie in camere (le sunt inspectate camerele si se verifica ordinea si curatenia, ideea fiind aceea de distractie), la ora 20 au foc de tabara, la ora 21 au o gustare de seara, la 21.30 se pun in pat si la 22 e stingerea. Asta timp de 4 zile.🙂

Tabara are pagia pe FB si e distractiv sa o urmaresc. Am vazut-o pe Silvia intr-o poza in care danseaza Lambada🙂. Daca aveti timp si curiozitate, ii gasiti aici.

Cateva poze facute cu telefonul:

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comments on “in tabara de dans

  1. Jajjjj, ce ma bucur de ea! Asta copilarie! Te pup si nu fi emotionata…….va fi bine🙂

    • Mersi Monica, ma gandesc acum daca s-a trezit, daca a mancat, daca a dormit bine prima noapte departe de noi..nah din astea🙂. Te pup.

  2. Ce frumos. Dar ce putin dureaza tabara. Prima tabara in care am fost eu, la 7 ani, a fost de 10 zile. Cand m-am intors i-am terminat psihic pe ai mei, ca tot am mai vrut :)). M-au abonat la excursii si tabere😀.

    • Asa e tabara asta, e a 26 editie, asa a fost probabil mereu…Sper si eu sa mai vrea Silvia sa mearga…vedem dupa ce se termina.🙂

Lasă un răspuns

