2 comentarii

zile in doi

De cand ne cunoastem, am avut la inceput zile in doi. Zilele in care Diana mergea la tatal ei, un we la doua saptamani. Apoi a fost prima vara, cand Diana a fost in vacanta. Iar noi in primul nostru concediu. In Turcia, in doi. Acum exact 10 ani.🙂

De atunci, mai precis de cand s-a nascut Silvia, am mai avut cateva zile intr-o vara cand ea a fost cu mama la o cabana a unor rude, la munte. Apoi ea a fost mereu cu noi, peste tot, in toate concediile. Iar plecata de acasa pana acum, cum spuneam…doar atunci, la munte.

Acum savuram libertatea.🙂 Diana a plecat marti dimineata. Luni, remarca si ea: „Wow, de cand nu am mai fost copil singur!” :)). Iar marti si azi, intamplarea a facut ca am avut si eu liber, Ovi e in concediu…Pe langa munca de acasa-curte, iarba, flori, mancare, curatenie si munca pentru scoala-am avut de predat pana maine doua rapoarte de laborator, la ultima materie, am facut si alte lucruri. Iata in doua fotografii ilustrative. Azi nu am pozat, dar am stat pret de vreo doua ore, seara, pe nisip pe malul marii…o adevarata oaza de placere, de nedescris.

Maine vine dansatoarea acasa. Eu muncesc, nu pot merge dupa ea. Imi pare rau, pentru ca au reprezentatie de dans. Dar mi-a promis Ovi ca filmeaza, sper sa o vad diseara cand ajung acasa.

E o vara superba aici! Ceea ce va doresc si voua!

2 comments on “zile in doi

  1. Pai… sa va lasam si noi singuri ?
    Noi am fost fara copii in concedii. Primul a fost cind cel mare avea 7 luni. Acum ne pregatim pentru al treilea concediu fara copii, dar de data asta vom fi chiar singuri (datile precedente am fost cu prieteni). Mai amuzant este ca nu stim inca sigur unde vrem sa mergem si concediul incepe peste doua saptamini🙂. Probabil ca Sighisoara.
    Pentru anul viitor vreau sa ma pregatesc din timp (dupa cum stii) si incerc sa gasesc motive pentru a alege Suedia in locul Frantei, dar parca pe zi ce trace Suedia pierde teren; e cam scumpa.

    • Hehehe, azi deja suntem trei imediat :)).
      Sighisoara e romantica, sa va distrati!🙂

      Da, Suedia e scumpa, iar Gotlandul si mai scump, stiu. Insa eu cred ca daca puteti face efortul, merita. Mai ales in perioada asta cand nu se intuneca de tot si marea ramane luminata, cerul rosu in zona de apus… e ceva deosebit. Nu ca Franta nu ar merita! Fiecare loc are ceva special…

Lasă un răspuns

