3 comentarii

dincolo de Cercul Polar de Nord

L-am trecut azi. Azi innoptam aici. E un loc superb, as sta aici tot concediul dar sunt sigura ca mai avem de vazut locuri frumoase. E ora 23.16 acum, soarele inca straluceste, e lumina de seara cumva, crepusculara, cam ca pe la ora 21 la noi, pe Gotland in aceasta perioada. Aici insa nu apune deloc in perioada asta. Am vrea sa il vedem cum arata la miezul noptii…deocamdata ne uitam la meci, la 11 metri. Nu ne vine somnul, parca nu putem merge la culcare cand soarele e sus pe cer🙂. Sunt 5 grade afara, inauntru e incalzire. Si totusi e verde tot, e vara🙂. Ah da, am vazut azi si primii reni in realitate. Sunt…atat de frumosi!

Maine ajungem in Norvegia, in arhipeleagul Lofoten. Daca am net, scriu si de acolo.

Fotografiile vor veni si ele. Curand. Stati pe aproape🙂.

3 comments on “dincolo de Cercul Polar de Nord

  1. Imi imaginez cat de frumos poate sa fie! Cat te invidiez!🙂 Sper sa putem si noi sa ajungem vreodata pe acolo, tot asa pe indelete! Concediu de vis si incarcati-va bateriile la maxim! Multi pupici!

    • E inimaginabil de frumos!🙂 E asa de-ti taie rspiratia!
      Sunt sigura ca veti ajunge pe aici, desi pare atat de departe…dar neaparat pe indelete, e pacat sa nu aveti timp sa savurati frumusetile astea! Multumim, pupici multi, multi.

  2. distractie placuta! Si noi am patit la fel, nu ne vedea sa ne intoarcem in camera cand soarele era inca sus pe cer si lumea afara pe strazi. Nici oboseala n-o mai simteam. Lofoten inca n-am vazut, desi ne-am fi dorit foarte mult sa ajungem acolo. Poate data viitoare🙂 Abia astept sa vad pozele tale!

Lasă un răspuns

