6 comentarii

si totusi…

…ceata s-a ridicat azi dimineata si pe un vant de te lua de pe picioare am reusit sa vedem platoul si Capul Nord altfel. Ce diferenta! Chiar daca soarele dela miezul noptii nu l-am vazut acolo, l-am vazut si inca il mai vedem in alte parti…

Am ajuns pentru prima data in Finlanda, suntem inca in zona in care soarele nu apune si il pandesc printre copaci, pe fereastra. Aici e un senin asa sa ne faca in ciuda, cald si fara vant. Dar plin de tantari! Maine mergem la Rovaniemi sa il verificam pe Mos Craciun. O fi hibernand?

6 comments on “si totusi…

  1. Hello. Vad ca m-ai luat foarte in serios si postezi la greu din vacanta.🙂 Foarte frumos. Abia astept sa plec si eu in vacanta – Sighisoara & Bran.
    Salutari si drum bun.

    • Hehe, a fost gand la gand, adica aveam de gand sa fac asta, daca aveam net. Si uite ca am avut aproape peste tot. Am citit un blog in direct anul trecut, o calatorie in SUA si mi-a placut ideea de a posta asa…oricum urmeaza povesti amanuntite in blogul de calatorii, chiar atata timp nu am avut, sa scriu direct in el…

      Concediu placut, Sighisoara e superba! Branul la fel! Vreme frumosa sa aveti. Drum bun.

  2. buna voua! sa va simtiti cat mai bine in vacanta! la anul o sa fiu si acolo, in Suedia! merita tot respectul……. desi stiu ca sunteti in norvegia amu!

    • Multumim, ne-am simtit excelent! Mai avem doua zile si ne continuam concediul pe Gotland. Te asteptam cu drag sa intaresti grupul romanilor de aici! Gata cu Norvegia, am ajuns deja in Suedia…dar mai avem doua zile pana acasa…

  3. E hiberneaza…citeste scrisorile….copiilor nostrii.
    In Rovaniemi locuieste un medic roman🙂

    • Asa e, si primeste vizitatori🙂. Am ajuns azi la „biroul” lui, dar nu l-am vizitat, Silvia nu a dorit sa intre. Dar l-am vazut, e la post.
      Abia acum am citit mesajul, suntem in Luleå, mergem spre casa…

Lasă un răspuns

