6 comentarii

Rovaniemi, casa lui Joulupukki

Am ajuns si la casa lui Mos Craciun, Santa Claus, Jultomte sau Joulupukki🙂. Finlandezii au stiut sa amenajeze excelent zona cercului polar de la ei si la 7 km de Rovaniemi, pe unde trece acesta (Cercul Polar de Nord) au asezat biroul lui Mos Craciun. E putin comercial, mosul sta inchis intr-o incapere, nu il vezi decat daca iti faci curaj sa intri (Silvia nu a vrut), nu e permis sa faci tu poze ci doar sa le cumperi pe cele facute de ei. L-am vazut pe Mos Craciun pe un ecran tv cum ii primea pe cei care au dorit sa intre la el. E ciudat sa fii in atmosfera de Craciun in toiul verii, sa asculti muzica de Craciun, dar noi acum am ajuns pe acolo si era pacat sa nu vedem cum arata vestitul loc. Chiar asa turistizat cum e🙂.

Suntem in Suedia deja, dar mai avem doua zile pana acasa…e o tara luuunga…

6 comments on “Rovaniemi, casa lui Joulupukki

  1. Te invidiez❤
    distreaza te frumos
    te pup
    –Cu drag, Felicia

  2. Ohoo… pe aici cred ca nu doar copiii se simt bine, mi-ar fi placut sa-l vad pe Mos chiar si asa in toiul verii😀

  3. Mihaela sunteti plini de…surprize. Initial am crezut ca va intoarceti prin Norvegia; apoi cand v-am vazut in Rovaniemi mi-am zis: clar prin Finlanda…..:) e vreme frumoasa acum in nord azi au fost 25 de grade la noi ( acu 21) nici pic de vant…
    Calatorie placuta in continuare.

    • Hehe, in Norvegia am mai fost acum 3 ani, in partea de sud…nu am ajuns insa la Oslo. Atunci nu am facut nordul pentru ca era prea departe…acum nu am venit prin sudul Norvegiei din aceleasi considerente: am ales drumul mai scurt inapoi.

      In nord, la Skellefteå erau 29 de grade! Asa cald nu avem nici pe Gotland, decat foarte rar…apoi ieri tot drumul au fost 25-26 de grade. Canicula de-a dreptul. La ora 3 noaptea cand am ajuns pe insula, erau 20 grade! Sa tot fie vara!🙂

Lasă un răspuns

