2 comentarii

Deja mi-e dor…

…de locurile pe unde am fost:

Insa vorba aceea: e bine plecat, dar acasa e cel mai bine!

Mai am doua saptamani de concediu, primul concediu gotlandez. Sa ne auzim cu bine dintre valurile marii, apa albastra a piscinei, nisipul cald si tipete de pescarusi. Sper la zile de vara, desi acum e innorat…insa speranta moare ultima :).

2 comments on “Deja mi-e dor…

  1. Bine ati revenit… sper sa-ti faci timp sa scrii pe blogul de calatorii ce ati vazut, ce v-a placut etc… Astept cu nerabdare :* Vacanta frumoasa in continuare, va trimit eu ceva soare si cateva grade ca noi avem cam de trei saptamani destul de mult in plus :)))

    • Multumim! Si-a facut si soarele aparitia…mergem la plaja! 🙂 Uh, aici ar fi buna caldura din Ro, ca e unde sa te racoresti…

Lasă un răspuns

