12 comentarii

pauza

Sa nu ma dati disparuta. Iau o pauza. Lucrez, profit de zilele libere dintre cele in care lucrez ca sa incarc la maxim bateriile, ce vor trebui sa ma tina un an. Peste doua saptamani vin rude si cunostinte dragi in vizita, voi fi prinsa cu multe si daca asa ar fi viata mea, nu prea as avea ce sa mai scriu🙂.

Voi reveni.

12 comments on “pauza

  1. Hej! Tocmai am terminat de citit in blogul de calatorii aventura ta nordica (precizez ca sint totusi in urma – nu am citit vacanta britanica de anul trecut). Foaaaaarte frumos. Si pozele, si povestirea…. pauza placuta😛.

  2. Pauza placuta si interesanta!

  3. Ati fost in concediu Salmi sau veti merge?
    Oarca odihna e mai placuta intr-un locsor cald….

    • Am fost deja. La racoare :)). In Norvegia, pana la Capul Nord…sunt fotografii mai in spate in blog si povesti pe blogul de calatorii. A fost extraordinar, nu caldura e problema, nu suntem mari fani🙂.

  4. hej. jag kom hit av misstag. Jag är från Bukarest och, jag hittade den här bloggen när jag sökte några texter från Melissa Horn. Mycket intressant. Alla din berättelse och din man inlärning swenska under 8 månader. Mitt förstånd att lära sig svenska kan tyckas barnsligt: jag vill tala karl XII språk. Jag lärde mig franska på grund av napoleon, Jag lärde mig italienska på grund av det romerska riket, och nu, det swenska tur. Det är mycket svårt. Om du har några råd om hur man lär sig lättare det skulle vara bra. för nu, jag lyssnar till sabaton🙂. Alla de bästa för dig och familjen!

    PS: Jag är ledsen för alla misstag.

    • Välkommen Seb!

      Bor du i Sverige? I så fall mitt råd är att umgås mycket med svenskar, det är det bästa sättet att lära dig svenska. Det är inte svårt, jag tror att det är mer prat om tid…hur länge har du bott här? Du skriver bra på svenska, grattis!

      Allt bäst på dig med. Ha det så bra!

  5. Multumesc pentru compliment dar am rezervele mele🙂 Nu am fost niciodata in suedia! planuri pentru un eventual concediu… Cand vor fi auzit de Suedia multi se vor fi gandind la muzica pop din anii 70, altii poate la mobila din bucatarie, eu unul ma gandesc la anii de glorie ai stormaktstid-ului, la gustavus adolphus, la Karl XII, la Narva si, din pacate, si la Poltava. Tocmai din considerentele astea cred ca merita sa invat limba, poate parea o ciudatenie – mie, din contra, imi par ciudati cei care nu au urechi si corzi vocale decat pentru engleza ajungand astfel sa desconsidere flagrant franceza ori italiana, limbi de un mult mai mare rafinament (de-ai stii ce dialect incepe a se naste printre scumpii nostri liceeni – atat de usor de observat in metrou spre exemplu – romana va avea in 20 de ani soarta hindi dar presupun ca asa e cool) La drecu, daca numarul de vorbitori este criteriul, atunci ar trebui sa ne apucam cu totii sa invatam chineza🙂 Am citit cate ceva pe blogul tau si am inteles ca in cazul vostru a fost altceva, mutandu-va acolo si trebuind sa invatati limba mai mult sau mai putin la foc automat; presupun ca tocmai de aia rezultatele nu au intarziat. Una peste alta, conversatiile cu nativi suedezi iesind din calcul, imi raman sabaton, Så som i himmelen si radio online🙂

    atasez un link sa vezi exact in ce consta lectiile mele de suedeza de ceva timp incoace

    piesa asta mi se pare incredibila (dincolo de afinitatile mele pentru heavy metal, pentru razboiul de 30 de ani ori pentru suedeza)

    Sa ai o seara faina!

  6. ja, kanske mina skäl verka konstigt eller intressant🙂 Tack för områdena! De kommer att hjälpa mig! Ha en trevlig dag!

Lasă un răspuns

