4 comentarii

refresh

Dau un refresh, e ziua mea libera🙂.

Sunt obosita, lucrez mult seri si ajung acasa dupa ora 22. Sambete si duminici lucrez de dimineata si atunci incep la ora 7. Biciclesc pentru ca nu am alternativa si ajung gata obosita la munca🙂. Noroc ca acolo imi place, lucrez cu colege pe care le stiu de atatia ani si totul e OK. Unde mai pui ca am inceput sa lucrez si pe hematologie si coagulare, e un pas inainte. Privilegiul asta il au cei care au terminat facultatea…:). Si eu.🙂

Dar cum ziceam, azi sunt libera. Am dormit pana tarziu, mi-am savurat cafeaua de dimineata pe la pranz.🙂

Aseara am pierdut unul din concertele la care m-as fi dus, of ce m-as fi dus. Am trecut cu autobuzul pe acolo, am auzit doua secunde dintr-o melodie. Si am regretat ca nu m-am dus cu bicicleta, as fi putut sa stau si sa ascult mai mult, sa cant si eu…era multa lume afara. Asa ca acum ma consolez uitandu-ma la alte concerte pe youtube:

Azi e soare, e cald, avem o prietena a Silviei la noi, am fost la strand la balaceala…e o zi frumoasa! Si asta conteaza cel mai mult. Iau zilele asa cum vin, una cate una…

Duminica incepe Saptamana medievala si vom avea oaspeti. Abia astept!

La buna revedere dragi cititori.

4 comments on “refresh

  1. Acum stiu cine bicicleste si cine lucreaza sambata
    Dar sa stii ca nu mi-a „picat fisa”🙂

    • :))) Serios? Eram sigura ca stii…nah, eu zic ca nu e greu ca e o combinatie a numelui meu, dar asta pentru ca eu stiu🙂. O zi faina!

  2. Sincera sa fiu cred ca cel mai bine este sa stai deoparte de casa, uneori somnul nu face prea bine…

Lasă un răspuns

