10 comentarii

repetir gotlandez

Pentru cei care nu s-au saturat inca de repetirul blogului meu care e inevitabil repetirul vietii gotlandeze, va anunt cu durere in glas si cu gandul deja la linistea ce va cuprinde insula dupa tumultul de care a avut parte timp de doua luni, ca vara se apropie de sfarsit aici in nord. Azi incepe ultima saptamana turistica, Saptamana Medievala. Incercam inca zilele astea marea cu degetul, dulci amintiri ce vor ramane in gand si poate in fotografii pana vara viitoare…

Orasul vuieste de lume, statisticile spun ca e cea mai aglomerata saptamana din an pe insula. Lumea e inca in concediu, inca o saptamana…apoi totul va intra in statistici, in istorie. Inca o vara se va sfarsi pe insula, lumea se va intoarce la serviciu si copiii la scoli…eu inca nu vreau sa ma gandesc la ce ma asteapta. Am o saptamana in care sa visez la lucruri frumoase. Ma voi gandi atunci, cand va veni vremea, la trasul valizei dupa mine, iar si iar…

Cateva instantanee de ieri, instantanee dintr-o vara frumoasa, of cat de frumoase sunt verile astea scurte…verile gotlandeze…

Această prezentare necesită JavaScript.

10 comments on “repetir gotlandez

  1. E superba vara suedeza, intr-adevar! Scurta, dar tot ce e scurt, e de vis!🙂 Tot de vis sunt si pozele!
    Ce-a fost mult a trecut, mai ai un singur an si apoi vei privi cu multa nostalgie dar si cu infinita mandrie in urma la tot ce ai realizat in perioada asta de sacrificiu! Iti tin pumnii si de acum incolo si sunt convinsa ca te vei descurca la fel de bine! Multi pupici!

    • Chiar imi doresc sa fie asa cum spui…deja astept cu ardoare vara viitoare, pentru asta…Multumesc mult. Te pup tare tare. Voi ce mai faceti?

  2. Te pup! Mi-e dor de voi sa mai citesc despre ce scrii pe aici. Sper sa am timp si sa recupereze.🙂

  3. Fata draga, locuiesti cumva in paradis? Sunt superbe locurile astea.
    Acum am vazut-o si pe viitoarea Nadia Comaneci. Banuiesc ca este Silvia.

  4. O, Doamne, ce stau si visez si eu uitandu-ma la pozele astea superbe de pe insula voastra! Albert stia deja ca e perioada Saptamanii Medievale, el isi asteapta inca excursia si arcul promis😀 .. Noi am fost intr-o mica excursie pe insula noastra, dar la mare n-am apucat sa ajungem inca. Vin acusi si ceva vesti mai detaliate – dupa ce reusesc si eu sa ma „adun” :))

  5. Grozave imagini🙂
    cate grade sunt la voi? Am un fix cu asta :)))

    • Vara sunt maxim 25-28 si asta destul de rar. Media e 18-22.🙂 Insula insa e campioana an de an la zile cu soare in Suedia. In plus, e atractia numarul unu in sezon. Googaleste dupa Gotland🙂.

Lasă un răspuns

