22 comentarii

mica bucatareasa-independenta

Ca Silviei ii place sa faca tot felul cu mainile nu e nimic nou, nu? Aseara voia cu ardoare plastilina dar nu am mai apucat sa ajungem la magazin.
Azi aveam in plan zi de curatenie. Tråckigt! mi-a spus de dimineata…adica plictisitor! Si in timp ce eu dansam gratioasa prin casa avand ca partener aspiratorul, ea se strecoara in bucataria gata curata deja si imi spune ca face prajitura. OK, ii spun…dar te descurci singura! Eu sunt ocupata cu partenerul meu si nu pot sa te ajut. Perfect! imi raspunse copila. Macar invat sa fac singura!

Ca o paranteza vreau sa spun ca ieri a invatat sa fiarba singura macaroane…si era atat de mandra ca ne-a dat tuturor sa gustam din primele ei macaroane. Azi dimineata a repetat figura.🙂

Asa ca a gasit reteta, si-a luat ingredientele din frigider (nu ma intrebati de unde a stiut cum sa ia 125 g unt, ca nu avem cantar, dar nici nu sunt curioasa :)) si s-a pus pe treaba. M-a chemat numai sa setez cuptorul ca aici nu stia si sa ii dau timer-ul ca nu ajungea la el. Si sa le scot din cuptor. Iar apoi sa le mancam. DELICIOASE!!!!

Nu mai conteaza ca bucataria trebuie curatata din nou! :)))

22 comments on “mica bucatareasa-independenta

  1. Ce macaroane-s astea Salmi?🙂
    Arata bine dar….sunt dulci, picante, ca painea?

  2. Haha, pai cu asa bunatati pe masa, sa tot cureti bucataria si de trei-patru ori! :)) Cat despre unt, n-ai observat daca era pachetul gradat? Unele sunt🙂 Oricum e fata descurcareata asa ca … pofta buna si la alte bunatati de genul asta! Pupici!

    • Asa e! Am curatat cu energie dupa ce am luat doza :)).
      Da, pachetul era gradat, ca tot din acela iau ca sa stiu si eu masurile :)). Insa Silvia nu stie. Am intrebat-o si mi-a zis ca nu stie cat unt a fost, ea l-a pus pe tot…:)). Pupici multi!

  3. Eu sunt prea noua pe aici, asa ca ma vei scuza daca intreb cati ani are Silvia.
    Arata foarte bine fursecurile alea. Cred ca fac si eu in seara asta.

  4. Ce draguta-i si ce harnica. Arata bine!

  5. Norocoaso😀 , ai scapat la ajutoare! Eu am facut azi muffins cu blueberries, ca-i plac motanelului meu in mod deosebit, dar mi-e dooor de niste fursecuri… Bravo Silviei, sa stii ca mereu o admiram pentru cate ceva. Scumpa de tot!

  6. foarte talentata si indemanatica! Chiar arata bine, oare eu mai am biscuiti pe la birou? Mi-ai facut pofta😉

  7. Complimente bucatarului, in speta domnisoarei bucatarese!🙂

  8. Faine poze!

    Hai că va fi bine, Salmi!
    Încă un pic și gata!
    Mult succes tuturor școlărițelor tale! și mămicii lor, bineînțeles!

Lasă un răspuns

