15 comentarii

intrepatrunderi

Stiti deja despre anotimpurile suedeze care se intrepatrund. Brusc am avut iar sentimentul acela de gol cand am fost ieri in oras si furnicimea turistica nu mai era…brusc am redescoperit orasul pustiu din extrasezon si mi-am adus aminte ca e vremea sa plec si eu…sa ma intorc la drumurile mele din extrasezon si la scoala care nu mai vrea sa astepte…

Zilele s-au scurs una in alta, s-au intrepatruns si au zburat fara sa dea de veste. Musafirii dragi au plecat in dimineata asta lasandu-ne casa goala, ca orasul. Azi e ultima zi de munca si simt ca totul se apropie de sfarsit. Totul, adica vara asta care a inceput deja sa se intrepatrunda cu toamna, al carei iz se simte tot mai pregnant in diminetile inrourate. Scolile vor incepe saptamana viitoare si voi avea ceva emotii desi voi fi departe. Adolescenta mea incepe liceul…a lucrat din greu o parte din vara, a venit uneori sfarsita de oboseala acasa dupa ore de stat in picioare sa serveasca turisti flamanzi dar plina de incantare ca face ceva util. Ceva ce ii place si o transpune in lumea adultilor.

Eu astept deja ca primavara sa se intrepatrunda cu vara, in anul ce vine. Sa stiu ca drumurile mele se vor sfarsi, ca imi pot continua viata normala, sa uit de toate astea ce ma mai asteapta un an, sa le las in spate. Dar visez deja prea departe…

Pana la o postare mai inspirata, las spre delectare cateva fotografii de vara, amestecate, facute de toti. O vara inca neintrepatrunsa cu toamna…

15 comments on “intrepatrunderi

  1. Inseamna ca doar EU te astept cu drag in Kalmar🙂

    • Pai dor tu, cine altcineva?🙂 Daca ar fi sa vin sa va vad pe voi si apoi sa vin iar acasa o vreme, as veni cu 10 picioare. Insa motivul pentru care vin la Kalmar fiind altul, cu doua picioare voi merge si cu 10 as veni inapoi.

      Asta nu inseamna ca nu astept sa va vad. Cu tot dragul. Luni nu te las in pace🙂.

  2. Foarte frumoase pozele. Si postul mi se pare inspirat si rezoneaza intr-un anume fel cu starea familiei mele : sotia mai are o singura saptamina de concediu si se intoarce la seviciu dupa patru ani !!! Ne intrebam cum o sa fie, cum o sa se adapteze cel mare cu noua gradinita, cel mic cu bona…

    • Pai succes mult mult sotiei. Am trecut de doua ori prin revenirea asta, e drept ca de fiecare data dupa doi ani…sfatul meu e sa le ia asa cum vin, fara stres ca nu merita. Se vor aseza toate, copiii se vor obisnui fara mama, la camin…va fi bine, ai sa vezi.

  3. Eu sunt prea noua pe aici si nu sunt lamurita. Despre care adolescenta vorbesti?
    Imi plac mult pozele.

  4. Foarte frmoase pozele!Cat despre vremea de acolo…cred ca iti dau un sentiment ciudat uneori ! Va pup cu drag!

    • Multumesc Beatrice! Da, e cu totul altfel decat in Ro. Noi ne-am mai obisnuit acum, desi nu de tot…dar stim ca trebuie profitat de zilele cu soare, zilele calde, atunci cand le ai. Maine e posibil sa nu mai fie asa si poate nici poimaine, raspoimaine…:). Va pup si eu cu mare drag!

  5. Titlul m-a dus cu gandul la prostioare dar mi-am revenit repede, repede!
    Sunt superbe pozele si m-am delectat cu ele, multumesc pentru plimbare , parca am respirat aerul verii suedeze!

  6. Ah, dar chiar ca dragi si de departe veniti musafiri ati avut! Cunosc sentimentul de dupa plecare, si la noi a fost mama iar dupa ce a plecat vreo cateva zile nu mi-am gasit locul. Dar noi suntem abia la inceput, avem timp sa ne obisnuim cu asta🙂

  7. […] fost indieni: Zdwuby, Aniela, Kadia, Vladimir, Spanac, Sebi, Marmoţel, Surioara, Adelina, Salmi, Nice, OchiVerzi, Dana, Întuneric, Costin, Rudolph, Claudiu, Alyz, Monica, Alexandra, Ruşanu, […]

Lasă un răspuns

