6 comentarii

vara s-a mutat

Inca nu chiar, dar se muta incetisor…inca avem temperaturi de vara dar soarele e mult mai jos pe cer si mult mai putin. Copiii au inceput scoala de o saptamana, eu la fel, izul de vara si vacanta e pus deoparte si simtim cum vara se muta incet…

Am facut grill azi, speram sa mai reusim de cateva ori pana sa punem masa de pe terasa si grill-ul in garaj, prin octombrie. Eu deja astept primavara, mi-e groaza de iarna, mi-e groaza de drumuri iar si iar…

Si cum n-a mai fost melodia de sambata demult, iat-o: Vara s-a mutat.

6 comments on “vara s-a mutat

  1. Nu m-am uitat la soare zilele astea, dar i-am simtit puterea cand am iesit sa imi cumpar tigari. :))
    Ce ai pus pe grill-ul ala?

    • Aici soarele coboara (ziua se micsoreaza) cu 5 minute zilnic. E foarte vizibila scurtarea asta, e imposibil sa nu observi. Acum o luna soarele apunea la 22.30. Acum apune pe la 20, 20-15…iar peste inca o luna pe la 18…si tot asa, pana in decembrie cand avem 6 ore de lumina, crepusculara…soarele rasare pe la 9 si apune pe la 14.30…Dar compenseaza primavara-vara cand creste la fel.🙂

      De data asta numai carnaraie.🙂 Dar facem multe, depinde de pofte: vinete, legume, peste…mi-am pus in gand sa incerc sa fac mititei, dar las pe anul viitor.🙂

  2. Calendaristic, stiu ca se termina vara si-mi pare rau, cu toata seceta care am avut anul asta dar dupa temperaturi inca n-as zice ca se duce:)))
    A ars soarele anul asta, m-am bronzat foarte tare desi n-am stat foarte mult la soare ca am fost ocupata. A fost si primul an din viata mea cand nu m-am cojit deloc:)), am o piele alba, sensibila, ma ard bine inainte sa ma bronzez si am folosit multa crema de plaja, chiar si pe drum la scoala. Nu merge aerul conditionat in masina mea veche asa ca a trebuit sa conduc cu geamul deschis. Bratul stang e cumva mai bronzat ca cel drept:)))

    Ce melodie misto, n-o stiam. Ia uite ca ai si un tag melodia de sambata, ma apuc sa ascult ce-ai mai postat:))
    Duminica placuta❤ xoxo

    • Noi am avut o vara racoroasa, un concediu si mai racoaros🙂. Dar am profitat din plin de absolut toate zilele cu soare, am fost la piscina, la mare, ne-am bronzat, scaldat…a fost frumos.

      Da, in vremea cand sambetele erau tihnite, fara sa ma gandesc ca ieri am ajuns acasa si maine plec…pe vremea aceea postam melodii. Incerc sa tin cat de cat pasul, dar mai uit acum…sambata trece ca vantul…

  3. Melodia perfecta in acord cu toamna care s-a mutat deja in locul verii aici la mine…
    La Corina nu e cazul🙂
    41 de grade azi.

    • Da, am auzit ca in Ro e canicula in continuare…

      Asa e si la noi, o trecere frumoasa catre toamna…vara tarzie, asa cum ii sta bine🙂.

Lasă un răspuns

