13 comentarii

6 septembrie, an de an…

…aniversam prima zi pe pamant suedez si implicit gotlandez. Azi sunt 5. 5 ani de cand, asa cum spuneam anul trecut, ne-am pus viata intr-o masina si am inceput-o de la zero.

Bilanturi nu-mi place sa fac. Stiu doar ca viata ni s-a schimbat radical, ca am invatat sa traim altfel, sa trasam alte coordonate vietii noastre si sa avem incredere unii in altii. Mai stiu ca a fost o piatra de incercare peste care am trecut cu bine si ca ne-a unit. Iar viitorul suna bine🙂.

Melodia mea de suflet, desi se numeste Indoiala…eu insa nu am nicio indoiala, dar textul e superb!

13 comments on “6 septembrie, an de an…

  1. La multi ani, înainte! Nu ne spui şi nouă ce zice fata asta frumoasă în melodie. Nişte versuri traduse vreau😀

    • Multumesc mult! Revin cu traducerea🙂.

    • Esti libera și iei totul de la sine, poti rade de viata
      Traiesti clipa, la fel ca mine.
      Sunt bani imprumutati si ai presimtiri gri
      dar esti norocoasa din fire, la fel ca mine.
      Suntem personaje din anii nouazeci
      intr-un labirint de sanse si alegeri.
      Ai putine rutine, dar o multime de obiceiuri proaste si o multime de planuri kitchoase.
      Imi place sa traiesc clipa, la fel ca tie
      Devin neinspirat si trist in fata cerintelor si a stresului
      Am libertatea in privire, la fel ca tine
      Viata e aici chiar la intrare, atat de aproape
      dar este ceva ce inca nu-mi da pace…

      E indoiala, cea care nu-mi da pace
      E un un nod in stomac si o stare ciudata de spirit
      Si vad cum te gandesti la ceva
      Cum ai vrea sa pleci
      Esti ca o pasare intr-o colivie
      O distanta incomoda,
      un sentiment ciudat pe undeva
      Simti golul – nu-i asa?

      Ca o senzatie de mancarime, ca o buba este golul care persista
      atunci cand adormi noaptea, la fel ca si la mine
      Esti fara sens in cautarea starii de betie, inecandu-te si facand zgomot
      Tu traiesti ca sa razi, la fel ca mine.
      Noi suntem ca mustele pe unt la petrecerea altcuiva
      Ne indopam si ne trezim cadavre.
      Anxietatea curge in valuri, eu ma multumesc(ma delectez) cu discurile(CD-uri)
      Asta ajuta sa nu te plictisesti, exact cum faci tu.
      Am timp, am zile libere, in care stau si ma plang
      si tanjesc dupa libertate, la fel ca tine.
      Poti sa auzi cum suna rasul tau pierdut?
      Poti sa simti ceea ce te roade(sacaie) pe timp de noapte?
      Se numește indoiala …
      Viata e chiar aici, la intrare, e atat de aproape
      dar este ceva ce inca ma roade
      Se numește indoiala …

      Sper sa fi reusit sa redau cat de cat intelesul in context…e tare greu de tradus ca sa exprime acelasi lucru…

  2. La multi ani! Si sa fie tot mai bine in Suedia.

  3. La si mai multi ani, Mihaela! Fericiti si lipsiti de…idoieli.
    Intrebare: sotul tau a lucrat candva, cu multi ani in urma, in Constanta?

  4. să fiți fericiți pe pământul făgăduinței (până la urmă, orice pământ te primește binevoitor, este al făgăduinței, nu tre neapărat să fie… Israel!🙂 )
    dacă erai în altă țară, nu-ți spuneam asta: ai cea mai frumoasă patrie adoptivă.
    o ador.
    să aveți parte de împliniri, prin propriile realizări și prin ceea ce vă oferă copiii.

  5. am citit postarea și am zis să ascult muzica în timp ce calc pentru băieții mei. cum a început melodia, parcă ascultam ce urmează

    știu că muzica este subiectivism, emoție și dă senzații particulare, iar toate cele create de muzica postată de tine mi-au amintit toate cele redate de melodia anterioară. gândindu-mă logic, ar putea ca faptul că amândouă sunt cântate ca și când ar fi șoptite să fie cheia pentru care-mi seamănă mie🙂
    încă o dată multe, multe, multe bucurii de la cei dragi!

  6. Multi ani inainte, plini de bucurii si realizari!

Lasă un răspuns

