9 comentarii

vara prelunga

Stau la soare pe terasa, sorb cate o gura de cafea. Incerc sa ucid bacteriile care au dat navala, cu ajutorul soarelui…oare merge? Motanul sta tolanit la picioarele mele, ii place compania. Sau poate ii e si lui dor de mine…E incredibil de cald pentru perioada asta…22 de grade la umbra. La soare sunt vreo 30. Ai zice ca esti in plina vara, frunzele alunului din curte sunt inca verzi. Ne tine companie si un pitigoi, ciripeste bucuros la soarele verii prelungi…

Imi permit sa ma relaxez, desi ar trebui sa invat. Dar nu fac asta, pentru ca sambata nu ma duc la examen. Sambata, cand colegii mei vor scrie de zor, eu voi dansa. Plecam azi in Ro. Mai bine zis plec eu cu Silvia in Stockholm si maine dimineata zburam la Budapesta. Luam o masina de acolo si maine seara suntem in Romania. Pana exact peste o saptamana. Timpul e scurt, nu vom avea timp de multe. Tinta e precisa, nunta de sambata viitoare.

Sincer, mi-e dor. Astept sa revad locuri si oameni dragi. Sa merg la o nunta, a fost tare demult cand am fost la ultima. Sa calatoresc, sa fiu cu dragii mei. O saptamana, apoi revin in iuresul meu. In vara prelunga care se va fi transformat probabil in toamna…

Va las cu privelistea curtii, in vara prelunga, vara tarzie, vara frumoasa…

9 comments on “vara prelunga

  1. Frumoasa vara ta prelunga, deosebita si linistea diminetilor in care sorbi din cafea pe terasa parca e ceva din alta sfera, nu? ADOR momentele acelea🙂

    Distractie placuta la nunta, sa joci cu spor pana in zori :*

  2. „Stau la soare pe terasa, sorb cate o gura de cafea. Incerc sa ucid bacteriile(…)” Hahahahaha cum ar zice americanu’ „once a science geek always a science geek”:))))
    Nu se putea sa nu bagi in textul melancolic plin de poezie ceva prozaic referitor la laborator lol:)))

    Distractie placuta in Romania si la nunta!

  3. La fel de frumos este si la noi. Am prins zilele trecute un rasarit care m-a lasat cu gura cascata… Din pacate, nici sa cobor din pat nu am fost capabila.
    Va doresc distractie placuta la nunta!!!

  4. Sedere frumoasa in Ro va doresc🙂 Si te astept cu impresii de-acasa ….si poze

  5. […] Surioara, Ochiiverzi, George, Monica, Petre, Aniela, Raluca, Diana, Marmotzel, Minnie, Emil, Salmi, Radu, Spanac, Alexandra, Denis, Narcis şi Probiu, la care mai puteţi găsi o leapşă […]

Lasă un răspuns

