11 comentarii

back in business

Ne-am intors ieri, dupa o calatorie de vreo 8 ore (masina + avion) am aterizat intr-un Stockholm ploios si racoros. In Ro au fost sistematic 22-25 de grade si soare. In Stockholm erau 12. De acolo ne-am impartit pe trei carari, eu am luat trenul si la ora 23 eram in orasul meu universitar.

Noutati despre scoala acum, cele despre Ro le las pentru alte postari, cand voi avea timp. Colegii mei au inceput luni o materie noua, nu stiu daca exista in Ro, se numeste tradusa dupa priceperea mea: medicina transfuziei de sange. Bancile de sange aici apartin de laboratoarele spitalelor si sunt BMA cei care lucreaza acolo. Eu am preluat-o azi de la laborator, am pierdut niste cursuri ieri si luni. Noroc ca am ceva cunostinte despre grupele de sange si antigeni, asa ca nu a fost greu sa inteleg laboratorul. Din nou ne-am testat pe noi, multe din colege nu stiau ce grupa de sange au, iar in afara de mine si inca o colega care are copii, niciuna nu stia ce Rh-D are🙂. Nah, avantajul nostru :)).

O saptamana frumoasa tuturor! Eu am cateva zile libere de scoala (nu si de invatat, scris, corectat…) si merg acasa. Fericire mare, pe capul tutror!

11 comments on “back in business

  1. Bine te-ai reintors in online! Veti ramane fara sange, tot facandu-va teste. :))
    Sa ai o saptamana fericita alaturi de familie!

  2. Bine ai revenit, o saptamana minunata si tie ♥

  3. Zi despre Romania🙂
    Te pup si bafta pe la scoala pana atunci😉

  4. Bina ai revenit! Chiar asteptam sa mai postezi ceva ! :))))

  5. Suna interesant medicina transfuziei de sange si nu am auzit pe aici de asa ceva
    Sa ai spor.
    Esti incarcata pozitiv?

    • Este si in Ro, numai ca nu stiu cum ii spune…e vorba de bancile de sange si de transfuzii. Nu stiu insa ce pregatire au cei care lucreaza acolo…aici e inclus in meseria pentru care ma pregatesc.

Lasă un răspuns

