13 comentarii

o sa ma plimb

Va spuneam printre altele ca pana la sfarsitul anului nu voi mai da mult prin Kalmar. Ei bine, mai am exact doua saptamani, din care cea care incepe maine voi fi trei zile acolo si saptamana care va urma voi fi luni pentru o noua dezbatere/prezentare si apoi vineri pentru examenul la materia ce o avem acum. In 8 octombrie incepem a doua practica in laborator (prima a fost in primavara, daca va amintiti).

Prima saptamana va fi la un dispensar, insa dispensarul trebuie neaparat sa aiba un BMA ce lucreaza acolo. Nu sunt multe in jurul Kalmarului si majoritatea colegilor am fosti tirmisi departe, putini pot face naveta, majoritatea vom sta la vandrarhem (hostel). M-au trimis taman in Lyckeby (satul fericit, ce nume frumos, nu-i asa?), o localitate mica langa Karlskrona, la ca 100 km de Kalmar. Asadar voi locui in Karlskrona 4 nopti, aici. Voi avea camera mea, singura. Sper sa am vreme buna, sa pot vizita putin orasul, de care am auzit ca e foarte frumos.

Apoi urmatoarele 6 saptamani le voi petrece in Västervik. Aici voi locui intr-o „ettan” cum ii spun suedezii, un fel de garsoniera. Totul e platit de scoala, si in Karlskrona si in Västervik. Cazarea adica. Plus cate o calatorie dus si intors…altora le plateste naveta zilnica, cei care prefera sa faca asta, din Kalmar.

Din pacate saptamanile acelea vor fi cele mai grele, voi fi mai tot timpul departe de casa. Nu voi mai avea zile libere cum mai am acum cand e scoala, voi avea strict we-urile si voi fi acasa de vineri noapte pana duminica dupamasa…intr-un fel astept, sunt sigura ca va fi interesant, voi cunoaste lume noua, locuri noi…dar pe de alta parte imi va fi greu de tot atata timp departe…dar timpul trece repede, nu-i asa?🙂

13 comments on “o sa ma plimb

  1. Vei avea o perioada frumoasa, zic eu.Me mi-ar placea tare mult sa ma tot plimb asa cum urmeaza sa faci tu, tocmai pentru ca e numai pentru o perioada.

    • Da, sunt sigura ca va fi frumos, interesant…daca ar fi fost numai astea doua luni, ar fi fost foarte OK. Numai ca nah, la mine dureaza de doi ani si mai tine pana in vara…chestia e ca anul asta m-am hotarat sa le iau asa cum vin si sa nu ma mai stresez atat ca nu sunt acasa. Treaba functioneaza si fara mine, eu le simt lipsa mai mult decat ei mie🙂.

  2. Multe sacrificii faci pentru aceasta scoala. Copiilor tai nu le este greu fara tine? Sau sunt si ele ocupate cu scoala si nu au timp sa isi dea seama prea bine?

    • E si mai complicat decat suna🙂. Anul asta si sotul meu a fost plecat, el lucreaza in Stockholm o perioada. Ne intalnim asa, o zi jumate in weekend acasa🙂. Mama e la noi din decembrie si e gazda in casa. Din punctul asta de vedere mi-e usor. Cat era sotul acasa cu copiii, aveam mai multa treaba, acum si cand sunt acasa, eu invat si mama bucatareste.🙂

      Celei mici ii e mereu dor de noi. Vorbim la telefon zilnic, ne trimitem sms-uri, dar tot departe suntem…Sotul meu mai are luna octombrie si apoi gata, revine acasa…va ramane el cu copiii, mama pleaca inapoi acasa la ea.

      fetele sunt ocupate cu scoala, dar cand sunt acasa, m-ar vrea si pe mine, cum era inainte…

      Ce ma tine pe linia de plutire e ca se va termina totul in vara. Poate mai repede daca am noroc si pot face aici acasa lucrarea de diploma…inca nu stiu.

  3. Daca ai nevoie de un ghid in Karlskrona, da-mi un semn:)

    • Nicoleta, stiam eu ca cineva e in Karlskrona!!! Dar nu imi aminteam cine. Sincer, asteptam sa spuna si…iata-te! :))

      Sigur ca am nevoie de ghid. Eu sunt in Karlskrona intre 8-11 octombrie. Pana pe la ora 16.30 (cred, inca nu stiu programul dar cam asa lucreaza vårdcentral-urile) sunt in Lyckeby dar apoi vin in Karlskrona si sunt libera. Iti trimit numarul meu de mobil pe email.😉

  4. Foarte interesant. Ce nume dragut are satul sa pui si poze pe unde te duci cred ca e superb.

    • Da, sper sa fie vreme buna sa pot face poze…la noi e toamna deja, ploua mult…apoi in octombrie-noiembrie incepe deja sa se faca noapte mai repede…dar am sa incerc. In Lyckeby inca va fi inceput de octombrie, inca mai prind ceva lumina dupa ora 17🙂.

  5. Te admir pentru voita pecare o ai si pentru felul in care incerci sa le „impaci” pe toate🙂

Lasă un răspuns

