22 comentarii

la 10 grade

Mai sunt copii care mananca inghetata la 10 grade, imbracati cu pantaloni trei-sferturi si manusi pe maini? :))

22 comments on “la 10 grade

  1. 🙂 Da, mai sunt, dar fara manusi si au patit-o, adica a patit-o! Tot weekend-ul trecut a stat in pat cu febra, durere de gat si o raceala zdravana. Bine macar ca si-a revenit, ca sa nu trebuiasca sa lipseasca de la scoala. Scumpica foc Silvia in echipament sportiv, noi am renuntat oficial la pantalonii trei sferturi acum o saptamana, pentru ca s-a facut friiiig-frig! Dar la inghetata nu prea am putut renunta, e prea buna 🙂

    • :)) Sa-ti spun un secret suedez? Tratamentul (recomandat de medic!) la gat dureros este…tanananam…inghetata! Cat de multa. Am probat eu acum doua saptamani cand eram racita bocna si in drum spre Ro…nu cu inghetata dar cu aer conditionat si apa rece, cat se poate de rece…in doua zile n-am mai avut nimic. Explicatia e ca gatul e inflamat si ca la orice inflamatie, recele face bine, reduce inflamatia.

      Pai si la noi sunt 10 grade…dar inca la temperaturile astea e socotit ca e…vara! :)) Asa ca al meu copil se imbraca de vara…:).

  2. eu stiam o vorba: cui pe cui se scoate! Trateaza frigul cu inghetata. 🙂

  3. Si noi mancam inghe indiferent de anotimp si nu ne imbolnavim.Trebuie de stiut ca nu din cauza inghetatei se face rosu in gat, nu?

  4. Nu stiu daca indeplinesc chiar toate conditiile impuse de tine, dar mai stiu si eu niste fetite care papa inghetate pe orice vreme. Si asta nu e singura asemanare pe care am observat-o, avem si noi o jachetica gri la fel.
    Pupam fetita pofticioasa!

  5. copii nu stiu, dar si eu poftesc la inghetata desi e frig 😀
    Tare draguta fetita cu manusi. Vezi si-a uat masurile de siguranta: nu-i e frig la manute 😉

  6. Cat de draguta e Silvia, ce outfit cool are:)

    Si eu mancam inghetata iarna cand eram mica, era o cosmelie de inghetata in drum spre scoala si mereu ma opream sa cumpar vafe. Nu m-am imbolnavit niciodata si dadeam explicatii savante ca iarna temperatura corpului e mai mica decat vara si d-aia nu racesc:))) ca nu sunt diferente de temperatura intre corp si inghetata:))) lol

    Si o data la munca eram racita in mijlocul verii si cand colega de birou a plecat sa cumpere sucuri si inghetata am rugat-o sa-mi ia si mie, ma saturasem de cat bolisem, am zis ca ori la bal ori la spital. A doua zi nu mai aveam nimic!!! Bine de stiut ca e remediu. Destepti suedezii.

  7. Da, nepoata-mea
    Ar manca inghetata oricand:)
    Tare draguta papusica ta

  8. Uite vezi, la asta nu m-am gandit! Al meu sot se tot plange de dureri in gat – remediul e in congelator si-l asteapta! Multumim pt idei..)))

  9. Gluma, gluma insa eu vad copii ceva mai mari asa de vro 18-20 de ani care respecta raspunsul „da” la intrebarea ta, si crede-ma ca nu ma incanta deloc.

Lasă un răspuns

