11 comentarii

cum iti porti poseta?

Da, stim cu toate…poseta e un accesoriu obligatoriu al unei femei. Eu cel putin nu pot iesi din casa fara poseta…chiar si pentru un drum scurt, poseta e prietena mea de pe umar. Da, pe umar…caci de aici vreau sa inceapa discutia noastra. Nu pot purta poseta decat pe umar. Mi-ar placea o poseta fistichie ca in imaginea de mai jos…dar nu le pot purta.

Si acum va intreb pe voi, cum va purtati poseta?🙂

Si am sa incep eu: ca in fotografia unu si uneori ca in doi (cand am plase sau am nevoie sa am mainile libere, sa nu tot ridic poseta care aluneca de pe umar). Ca in fotografia trei mi se pare incomod si nu stiu de ce nu imi place…poseta nu e o plasa. Ca in fotografia 4 ar fi OK daca as putea avea asa o poseta mica si finuta…dar ma tem ca as ajunge ca in fotografia 4 (biata Posh!). Ca in fotografia 5 imi port poseta vara, cand biciclesc. E cea mai comoda pozitie🙂. Iar ca in fotografia 6…hmmmm, e nevoie de putina echilibristica, nu? Asta daca nu e o palarie, ca in imagine :)).

Gata, e randul vostru, poftiti!

11 comments on “cum iti porti poseta?

  1. In vacante si atunci cand merg mult pe jos prefer varianta „postas” adica sa am cureaua aceea lunga pe care-o trec peste umar si talie
    Cand sunt cu munca pe acasa , cu contracte, probleme, chestii la banca si pe la alte institutii prefer o geanta mare, incapatoare dar eleganta, o port de obicei pe umar daca-mi permit „tortitele”
    Fac colectie de genti :))) dar de purtat- rotesc cam 3-4

    • Mersi de raspuns! Trebuie sa imi mai iau si eu o geanta din asta de care tot spun ca nu o pot purta…sper sa rezist si sa nu ma enerveze ca nu o pot purta decat pe brat…ma gandesc ca e chestie de obisnuinta…sau caut una cu toarte mai mari sa o port pe umar.

  2. Eu o port ca prima poza si cateodata ca in a doua poza. De ceva timp port doar un wristlet ca pentru scoala am rucsac si in rest n-am nevoie de geanta.
    Nu inteleg neam cum poti sa cari o valiza pe antebrat ca Victoria Beckam, zici ca vine de la piata. Mi se pare o pozitie ridicola sa mergi pe strada cu un brat protapit in sus. Poza de deasupra ei cu poseta micuta pe antebrat e foarte draguta, micuta, chic, retro, mi se pare mai fain sa porti poseta asa.
    Si apropo de piata, in multe poze de celebritati surprinse pe strada arata de parca vin de la piata, o geanta oversized pe un antebrat, intr-o mana celularul si cheile de la masina, si vreo cafea sau alt obiect in mana ailalta. Probabil, n-au loc in geanta oversized sa-si puna obiectele si le car in mana.

    • Mersi Oana. Am cautat sa vad ce e acela wristlet, ca nu stiam. Uite asa ceva nu prea am vazut la femei pe aici, in schimb am vazut multi barbati care poarta asa ceva🙂.

      Eu la scoala ma duc tot cu poseta si cu o mapa in care am caietul si cursurile. Mi-e incomod cu rucsac, am incercat…nu imi gasesc deloc portmoneul, telefonul, cheile…sunt mai tipicara de felul meu. Cand deschid poseta, trebuie sa imi fie totul la indemana. De aceea nici nu am mai multe posete deodata. Adica am o poseta, pe aceea o port (si numai pe aceea) pana o schimb. :))

      Hehehe, nu prea ma uit cum isi poarta vedetele posetele🙂. Dar e bine de stiut!🙂

      • Si eu sunt la fel, foarte tipicara, si-mi place fiecare lucrusor sa fie la locul lui. M-as duce daca as putea numai cu o poseta dar cartile sunt foarte grele.
        In primavara si vara cartea de anatomie si fiziologie avea 3 kg, plus pentru laborator halatul si goggles – ochelarii aia subacvatici:))), plus binder-ul (dosar de plastic cu sina care are inelele alea pe mijloc in care pui foi perforate) cu powerpoints (aici cam asa se poarta, profii la fiecare capitol dau un powerpoint cu ideile principale din capitolul respectiv sau le pun pe Blackboard – site-ul clasei pe internet si le descarcam si printam singuri de acolo), plus un penar cu pixuri, creioane si highlighters (putem sa subliniem pe carti). Si daca ai si mai multe cursuri intr-o zi, fiecare cu cate o carte babana…am o prietena care se duce cu un carry on pe roti asa de greu e bagajul.
        Semestrul asta am noroc ca am niste carti mici dar ma duc tot cu rucsacul ca intr-o zi am doua cursuri si atunci se face mai mare bagajul si din comoditate nu mai stau sa schimb din geanta in rucsac si invers.
        Wrislet-ul e pentru toata ziua, am un portofel mic, celularul, cheile de la masina si ochelarii de soare. De machiat ma machiez acasa, nu le mai port cu mine. Eventual mai pun un ruj acolo.
        Am si o geanta mai incapatoare dar nu stiu de ce o cumparai ca n-am ce pune in ea.
        M-am lenevit, in Romania aveam „everything but the kitchen sink” cum zic americanii:))

        • Pai stiu cartile voastre, ca si noi tot din carti americane invatam, care se predau la facultati in SUA. :)) Insa noi nu avem nevoie de ele la scoala. Sistemul de predare e identic ca la voi, cu PP pe care profii le pun pe site-ul clasei (la noi se numeste moodle) si noi le scoatem la imprimanta. Ei ne predau in suedeza, apoi noi citim ce nu am inteles sau ce trebuie in plus, in engleza, din cartile de la voi :)). Eu nu le am in dosar, le am separat si ma duc cu foile de curs din ziua respectiva🙂. In poseta port un creion, un pix, o radiera si un set de mine de creion🙂. Nah, ti-am zis ca sunt tipicara🙂.

          Halatul il port si eu, atunci iau o plasutza. Ochelari nu purtam decat rar, sunt la scoala.🙂 Chestiile de machiat nu le-am purtat niciodata in poseta, si la mine stau acasa. Nu ma rujez niciodata la scoala, la munca, etc.🙂 Nah, fiecare cu stilul ei…:)).

  3. Foarte tare postare!🙂 Ca in foto 1, 2 si 4 cel mai adesea🙂 Ca in foto 3 si 5 sub nicio forma🙂 ca nu suport greutatile si nici pozitiile respective lol Ca in foto 6 nu pot ca nu stiu „bicicli”😦 Iar ca in foto 7 tre sa recunosc ca mereu le-am admirat si undeva invidiat pe femeile de la tara care „fac echilibristica” purtand cosurile imense pe cap🙂 Chiar ca palarie, tot nu e stilul meu😉 In schimb, rucsacul rules🙂 mai ales in ultima vreme🙂

  4. Eu port ca-n primele doua poze si pe umar. Gentile tip postas is cele mai comode, dar nu si cele mai elegante.

  5. haioasa idee! eu in ultimul timp port doar geanta copilului si-n ea imi bag si eu ce am nevoie – telefon, portmoneu si chei. Gen postas imi place si mie si rucsac pe umar e cel mai bun pt carat cartile )))
    Despre posetele astea monstruoase de se poarta acum am auzit ca nu- stocmai sanatoase- forteaza prea mult umarul, mai ales daca sunt incarcate. (si cam sunt) Astea nu mai sunt posete, sunt traiste (sau traisti ))) Ce cara dom’le in ele? 2 randuri de haine de schimb cu pantofii adiacenti? ))))

  6. Prefer sa le port ca in foto 2, pentru a avea mainile libere, chiar daca nu intotdeauna fac impresie buna. :))

  7. Eu ma straduiesc de ceva vreme sa port poseta, dar nu reusesc… am cateva cumparate si purtate de maxim 5 ori… Nu ma pot desparti de rucsac, vesnic sunt cu unul in spate. Daca port o poseta grea, ma aleg cu o durere cervicala foarte suparatoare. Aceeasi greutate intr-un rucsac nu-mi pune nici un fel de probleme. Avand in vedere ca si stilul meu e undeva pe la sport/comod, rucsacul mi se potriveste perfect. Plus ca prinde bine daca mai am de facut si ceva cumparaturi inainte de a ajunge acasa, ma scuteste de caratul in maini, pe care il urasc.
    In rarele cazuri in care port totusi poseta, majoritatea timpului ma regasesc in foto 2, rareori o port pe umar ca in prima fotografie.

Lasă un răspuns

