5 comentarii

la pas prin Karlskrona

Am ajuns in Karlskrona ieri dimineata, la ora 7.30, dupa un drum cu autobuzul din Kalmar. Mi-am coborat valiza dintr-un autobuz ca sa o urc in altul, care ma ducea la Lyckeby, localitatea (ca sa nu zic satul :)) unde timp de 5 zile am practica la dispensar. Ce fac acolo? O munca mai usoara si mai simpla decat la un laborator. Dispensarul are laboratorul sau propriu, cu aparate mici, mai bine zis instrumente, unde se pot face pe loc cateva analize esentiale, care vin in ajutorul medicilor de familie si al bolnavilor. In ce sens? Ii ajuta pe medici sa trimita bolnavii mai departe la medici, stiind pe loc rezultatul anumitor analize, iar pe bolnavi sa nu astepte de pe o zi pe alta cu aceste rezultate.

E putin mai greu pana inteleg exact cum functioneaza sistemul de lucru pe care il au pe calculator, dar azi am primit deja increderea tipei care e indrumatoarea mea si am scris cateva remise pentru pacienti, am facut cateva analize singura, mai ales cele de urina ca astea sunt exact ca in laboratoarele mari si asta stiu si cu ochii inchisi🙂 si am primit in grija centrifugarea probelor si impachetarea lor catre laboratorul spitalului.

E un loc linistit, personalul e OK, tipa care e indrumatoarea mea e foarte de treaba si ne intelegem bine. Asistentele sunt si ele de treaba, dar am mai putin contact cu ele. Desi nu mi-ar placea sa lucrez la un dispensar, cele 5 zile vor trece ca vantul…

Iar in seara asta am fost la pas prin Karlskrona, impreuna cu ghida mea cea draga, Nicoleta. Trebuie sa spun ca a fost o placere sa fiu condusa de ea prin oras, am vazut locuri frumoase. Pacat ca s-a intunecat repede, batea vantul si era rece. Dar ne-am plimbat mai bine de doua ore, am povestit si eu una m-am simtit excelent.

N-am facut azi poze, aparatul nu l-am luat cu mine. Dar promit sa revin joi seara cu ele. Va las pana atunci o poza de pe net, sa vedeti pe unde m-am plimbat azi.

5 comments on “la pas prin Karlskrona

  1. Ah, ce atmosfera de vacanta degaja fotografia asta! Daca o fi asa si la sol, apoi inseamna ca ai intalnit o multime de locuitori fericiti😀 … Eu abia astept pozele tale, rupte din realitate cum s-ar zice🙂 Poate faci cateva si in „sat”, asa, pentru cei dornici de orase mici-mititele, ca mine🙂

    • Azi n-a fost tocmai asa frumos ca in imagine…era deja seara si rece. Poza e facuta vara, cred ca atunci e si mai frumos…adica sunt sigura ca e ca in fotografie.

      O sa incerc sa duc aparatul cu mine joi si sa fac cateva fotografii…maine sunt ocupata dupamasa si vineri plec la ora 13…Chestia e ca daca stau in sat sa fac fotografii, nu mai apuc sa fac in oras ca se intuneca…chiar mi-as fi dorit sa stau mai mult pe aici, e tare tare frumos! iar Karlskrona e un oras mic, are numai 30 000 de locuitori.🙂 Satul e chiar sat, nu e la malul marii.🙂

  2. S-a facut frig si la noi. Stau in casa tot mai infofolita, cu sosete in picioare.
    Este un loc tare frumos. Daca aveai noroc sa fie si putin mai cald afara, te puteai crede in vacanta.

    • Nu e vorba sa fi fost mai cald, daca ar fi fost lumina mai mult timp, ca de la 8 dimineata pana la ora 17 eram in dispensar :)). Iar la 19 era deja apus soarele…iar intre timp trebuia sa iau si autobuzul sa ajung in oras…dar a fost minunat, mult mai bine decat ma asteptam.

  3. Aaaa, ce priveliste! Este absolut perfect amplasamentul🙂

Lasă un răspuns

