5 comentarii

Karlskrona

O ora prin centrul vechi, pe insula Trossö, la apus de soare. Fotografii promise🙂.

Le puteti vedea aici!

5 comments on “Karlskrona

  1. Ceea ce vad in aceste fotografii ma face sa ma intreb daca nu sunt facute cumva pe alta planeta. Atatea locuri frumoase, atata liniste si curat, foarte curat.

    • Suedia, cat am vazut-o m-a impresionat in mod foarte placut. Dar Karlskrona a urcat in topul oraselor preferate, fara indoiala. E un loc special in inima mea, de saptamana care tocmai se incheie.

  2. Dragut, cochet….o nebunie de culori🙂

  3. Atunci va asteptam inapoi! Imi pare tare rau ca nu am reusit sa te duc si la turnul de apa, acolo panorama e si mai frumoasa. Si nici pe Wämö-leden, Saltö si Dragsö nu te-am dus si mai sunt atat de multe de vazut:) Neaparat va asteptam in formatie completa!

    • Cu prima ocazie Nicoleta! Nu stiu cat de curand va fi…dar va fi.😉 Mai ales ca uite, spui ca mai aveam atata de vazut…

      Dar va asteptam si noi pe insula, cum spuneam! Va pup cu drag.

Lasă un răspuns

