6 comentarii

temporar

Temporar n-o sa am timp sa scriu si nici posibilitati tehnice. Netul de acasa e inchis de o saptamana, noul furnizor incepe sa ne livreze internet abia in 30 octombrie. Am un stick cu internet portabil, dar cu capacitate mica si viteza si mai mica. Astfel ca internetul merge ca melcul si uneori nici macar nu incarca paginile. Sper doar sa pot posta articolul asta.

Revin cu vesti cand voi avea net care sa mearga😉.

O saptamana frumoasa!

6 comments on “temporar

  1. Nu este nici o problema. Eu te voi astepta.

  2. I miss you already! :)))

  3. O saptamana superba si tie!🙂

  4. De Haloween o sa_ti livreze asadar netul.
    Chiar, cum petreceti haloweenu?

    • Anul asta nicicum, ca nu suntem acasa…nici eu nici sotul. Altfel se duc copiii la „colindat” bus eller godis. Primesc godis, ca nimeni nu vrea bus.🙂. Si normal ca se imbraca in costume…

      Acum cativa ani am fost la petrecere de Haloween cu colegii de laborator. daca citesti postarile de sa sf. de oct si inceput de nov de-a lungul anilor, ai sa vezi cum am petrecut🙂.

Lasă un răspuns

