8 comentarii

inca un weekend…

…si acasa iar. A fost o saptamana plina, care nici nu stiu cum a trecut. Pe Gotland a fost vacanta, o saptamana de vacanta. Ca sa nu ma plictisesc si pentru ca aveam destul loc in apartamentul micutz din Västervik pentru inca doua persoane, mama si Silvia au fost cu mine de marti seara.

Cat eram la spital, ele s-au plimbat, au cunoscut orasul, au fost la cumparaturi, au vizitat biserici…dupamasa ma asteptau la iesire si ne continuam distractia prin oras. Am mancat pizza italieneasca, am fost la film, am mancat la chinezi, am facut cumparaturi peste cumparaturi si ne-am simtit bine.

In ultima seara, parca magica, a nins…cu fulgi mari ca in povesti. Desi prea devreme pentru zapada, ne-am bucurat. Silvia isi dorea deja sania, dorea bulgareala, dorea sa se tranteasca in zapada. S-a topit pana a doua zi, iar zilele viitoare se mai incalzeste, Craciunul e inca departe.

In practica e bine, lumea e la fel de draguta, povestitoare, amabila. Primesc numai laude si e OK. Mai am 4 saptamani in Västervik.

Fotografii nu pot incarca, asteptam netul. 😉

Pana atunci, sa aveti un Haloween de pomina!

8 comments on “inca un weekend…

  1. Imi imaginez cum ninge la tine…dovlecii cu lumanarele in ei si un soare timid cu dintisori 🙂

    • Nu mai ninge…a nins acum doua zile, s-a topit a doua zi…a fost zapada numai pe iarba. Se incalzeste zilele viitoare… sa mai astepte iarna!

  2. Ce atmosfera placuta:)
    Ce-a mai scris Silvia, ea era cu povestirile, asa-i?

  3. suna ca un vis frumos! Abia astept pozele cu ninsoarea, noi am avut 25C azi

    • Sper sa reusesc sa pun fotografii we urmator. Dar nu s-a depus zapada, decat putina si pe iarba…s-a topit a doua zi.

      S-a mutat Ro la tropice si noi nu stim? :)) La noi 25 de grade e canicula! N-am avut atat toata vara…

  4. Important este sa pastrati zapada la voi, ca eu am deja mainile inghetate, fara sa fi vazut vreun fulg de nea.
    Salmi, eu nu prea inteleg de ce romanii se agita cu halloween-ul asta, ca doar nu are nici o legatura cu noi.

    • Cum ziceam, am trimis deja zapada in alta parte. Nici eu nu o astept mai devreme de Craciun :)).

      Sarbatorile sunt frumoase, ale oricui or fi…nici pe aici nu se agita lumea, din aceleasi considerente, ca nu e a lor. Dar cine vrea sa sarbatoreasca, de ce nu? 🙂

Lasă un răspuns

