5 comentarii

relaxare si poze

Azi cand veneam catre port, mi-am amintit de vinerea trecuta, ca nu eram singura. Mama imi spune la telefon ca si ea si Silvia si-au amintit azi dupamasa ca acum o saptamana erau in autobuz spre port, cu mine. Ce ti-e cu telepatia🙂.

A fost relaxare pentru mine, sa mergem in fiecare zi sa haladuim prin oras. Pentru ele la fel, mai faceau o tura inainte de pranz. Am mancat in oras, am fost la cumparaturi, Silvia a primit prima ei poseta de domnisoara. Am fost la film. La Ted, o comedie pentru copii de peste 11 ani, noi am incalcat regula🙂. Filmul putin cu faze cam porcoase, ursuletul cam zurbagiu, dar o comedie simpatica. Cu dragoste, cu prietenie, cu suferinte si cu impacari. Au fost si concluzii frumoase, nu numai porcarii🙂.

Zilele au trecut repede, au fost numai trei, dar au fost atat de pline. Tare as vrea sa putem repeta…dar din pacate nu se poate…

Eu mai am trei saptamani, pline de tot…cu teste practice, cu rapoarte de scris, apoi cu facut prezentari in power point finalizate cu mult-temutele prezentari orale. Doua in aceeasi zi, una dupa alta…noroc ca sunt a doua, deci nu stau cu emotii pana dupamasa…usch!

Daca trec cu bine de toate astea, mai e un semestru…si o materie inainte de care am auzit ca e frumoasa si usoara: farmacologie si toxicologie. Dar am hopuri multe pana atunci si o luna intreaga in fata.

Va las cu pozele promise. O parte ale mele, cu telefonul, o parte ale mamei…cele pe ziua mai ales, cu Silvia. Nu inainte sa va doresc un weekend la superlativ.

Această prezentare necesită JavaScript.

5 comments on “relaxare si poze

  1. Foarte frumos. E adorabila Silvia ta, o sa fie o artista, are talent la scris si se imbraca ca o mica fashionista. E mortala in costumul acela rosu in carouri, ciorapii cu model, tenisii si messenger bag. Cute, cute❤

  2. E foarte draguta Silvia si ti-am mai spus, iar tu stii chiar mai bine decat mine cat este de scumpa.
    Ati surprins toamna in toata splendoarea ei.

  3. Pozele seama mult cu ce vad un in orasul meu zilnic🙂 Undeva langa Rin

Lasă un răspuns

