10 comentarii

cea mai cool!

Vreau doar sa va spun ca hematologia e cea mai cool chestie din laborator. Azi am stat si am numarat diferential celulele sangelui la microscop. Sunt doua aparate destepte care fac asta, dar cand mintea omului crede ca aparatele au facut ceva gresit, atunci se incapataneaza si face el singur-omul adica. Insa cam tot pe acolo se ajunge, in cazurile in care pacientul nu sufera de o boala de sange.

Azi mi-am pus si eu puterea cu aparatele, am stat si am numarat celule la microscop. Care credeti ca e satisfactia mai mare: ca eu am numarat ca aparatul(eu incepatoare, la primele mele numarari diferentiale de una singura) sau ca el a numarat ca mine?🙂

Mai e un aparat si mai destept, care si fotografiaza celulele si ti le arata pe ecran, se numeste Cellavision. Cu asta inca nu m-am comparat, dar numai pentru ca persoana cu care am lucrat azi, nu stia sa il foloseasca🙂. Cum in Visby nu exista, e posibil sa nu ajung niciodata sa ma compar cu el🙂. De azi declar hematologia cea mai cool chestie din laborator!

Maine lucrez tura de seara si miercuri am proba practica. Apoi sa te tii la scris!

10 comments on “cea mai cool!

  1. Succes in activitate. O saptamana linistita.SARUTARI.

  2. Cat erau de placute orele de biologie, cand aveam voie sa privim la microscop lamelele cu diverse chestii pe ele…
    Asta este o continuare a jocului de atunci, nu? :))

    • Hehe, se pare ca ai fost norocoasa! Noi n-am facut asa ceva la orele de biologie…poate pentru ca am facut un liceu real? Sau pentru ca eram in alt oras decat caputala?😉

      Asa ca la mine nu e continuare, e chiar inceputul jocului!😉

      • Aaaaaahh… cum sa-ti spun…. aaahhhh… Biologia este o stiinta reala, nu umanista. :)))

        • Hahaha, asa e…nu m-am gandit ca ar fi o materie umanista biologia, desi asa s-a inteles🙂. Confuzia a venit din faptul ca am scris liceu real, cand de fapt a fost liceu de mate-fizica. Era in oras si un liceu de biologie-chimie si de acolo confuzia…care desigur era tot real. Deh…termeni din secole diferite :)).

  3. Cool!! Si cool pic😀
    Ce e poza aia? Ne dai quiz?😀 Vad niste celule albe acolo, recunosc un basophil, neutrophil si un leukocyte lol

    ps. Ce este cartea din dreapta Klinisk Kemi, acolo la „ce citesc”?

    • Hahaha Oana, a fost singura fotografie mai de treaba ce mi-a picat in mana. daaaa, va pun la treaba si pe voi, ce numai eu???? :))))

      Cartea e biblia laboratorului de chimie clinica(nu stiu in engleza cum se spune…e partea de laborator cu muuuulte aparate, in ea intra biochimia, hematologia si coagularea). Pe asta fac acum practica (adica saptamana asta inca, de luni am doua saptamani pe banca de sange). In plus, e examenul de-l am restanta, invat si e singura carte pe care o citesc acum :)).

      Mint putin, mai citesc Cartarescu printre picaturi, pe vapor…

  4. Ce poate fi mai placut decat sa faci ceea ce-ti place si sa ai la dispozitie tehnologie de ultima ora? U re lucky!

Lasă un răspuns

