10 comentarii

dor de casa

A trecut! E ultima noapte aici in Västervik. Maine dimineata plec cu valiza dupa mine si dupa o halta de vreo 8 ore la spital, nu ma mai opresc pana acasa…mi-e dor, mi-e tare dor. Voi sta 4 zile jumate. Un lux adevarat, dupa cele 7 saptamani in care am stat numai cate o zi jumate la fiecare 5 zile. Un adevarat maraton care acum cateva saptamani parca nu se mai termina. Dar iata ca maine ii pun punct. Si de la capat, normal…vor urma cateva zile in Kalmar(de miercuri seara) cu prezentarile orale pentru care trebuie sa ma pregatesc acasa, cu un examen sambata viitoare(cel pe care nu l-am dat la timp pentru ca am fost in Ro) si apoi de lunea de dupa examen incepem o noua materie. Vor mai fi doua saptamani pline in Kalmar, dar cine le mai pune la socoteala cand vin sarbatorile?

Totul aici a decurs cum nu se poate mai bine. Sunt multumita de tot, de practica, de rezultate, de aprecieri. Asta ma mai inalta putin.🙂 Sa vedem ce va urma saptamana viitoare cu scorpia de profesoara de care va spuneam intr-un post anterior. Va tin la curent!

Pana atunci, sa aveti un weekend de exceptie, nu mai putin ca al meu.🙂 Am vazut ca Visby e impodobit deja de sarbatori:

10 comments on “dor de casa

  1. Eu zic sa-i afli nr de masina si ii spargem cauciucurile! Pe-nserat, binenteles dupa ce adoarme mica :)) Eu oricum te astept cu mult drag in Kalmar!

    P.S. De asta esti tu asa subtirica! ?🙂

  2. Va fi o adevarata vacanta si probabil veti sarbatorii cum se cuvine zilele de nastere. Distractie placuta alaturi de familia ta si bafta la examene!
    Ma uit si eu maine prin oras, sa vad daca au impodobit stalpii de iluminat.😉

    • Zilele le-am sarbatorit anticipat, we-ul trecut. Diana, sarbatorita nu e acasa in weekendul asta, e la primul ei concert in Stockholm…ea cu distractia, eu cu ingrijorarea…;).

  3. Te felicit Salmi pentru ca ai reusit sa te adaptezi acolo, sa inveti limba aceea grea si sa urmezi toate cursurile necesare pt cariera🙂

  4. Bravo, felicitari! Ce repede a trecut! Esti super tare! Mai e foarte putin si gata cu toata naveta asta obositoare! Pupici!

    • Da, nu mai e mult…cu fiecare zi ce trece sunt tot mai aproape de mult-asteptatul sfarsit. Oare atunci imi vor lipsi plecarile?😉 Pupici multi!

Lasă un răspuns

