10 comentarii

leneveala

De mult nu am mai avut asa chef de leneveala. Dupa atatea saptamani in care duminica a fost o jumate de zi, azi am stat la povesti la o bere si o cafea dupa masa de pranz. Apoi m-am intins la tv si…am adormit! Ma simt atat de fresh acum ca imi vine sa mai joc o tura de bowling.🙂 Dar ce bine a fost ca in duminica asta vaporul a plecat fara mine…

Ieri am descoperit aceasta noua distractie, Silvia ne-a dus acolo. A fost acum doua sambete la bowling la ziua de nastere a unei colege si apoi ne-a „tras” si pe noi🙂. Eu am fost ieri pentru prima oara! A fost deopotriva relaxant, distractiv, deconectant.

De maine o noua saptamana, va fi una lunga dar trebuie sa fie buna. Joi si sambata sunt zilele „tari”. Sa fie o saptamana buna pentru toti!

Si melodia de sambata, cu intarziere.

10 comments on “leneveala

  1. Buna.
    Ti-am lasat un comentariu pe blog-ul Liei.
    In alta ordine de idei, intr-un fel ca tine, ma bucur de a treia duminica in care stau linistit stiind ca nu merg luni la serviciu – sint in concediu medical (varicela). Si la sfirsitul concediului vine si week-end-ul prelungit (noua sarbatoare natinala Sfintul Andrei) in care abia astept sa merg pe la socrii in linistea provinciei.
    In al treilea rind, cu un ochi ma uit la „Den goda viljan” cu unul din actorii mei preferati, Max von Sydow.
    Cam atit. Salutari! Ma pregatesc sa ma uit la film cu ambii ochi.😉

    • Mersi ca mi-ai zis, nu mai mergeam sa citesc comentarii al Lia🙂. Aici pe blog, dion fericire, cei care mi-au lasat mereu comentarii, sunt persoane care mi-au devenit prieteni virtuali. Pe cat de drag le e lor sa citeasca ce scriu, pe atat de drag imi e mie sa citesc comentariile lor. In comentariul meu la Lia era vorba despre DC (despre copii) dar nu de sectiunea Suedia ci de altele.

      Ooooh, varicela mi-a fost si mie „prietena” pe la 35 de ani, luata de la Diana. Urata boala, stiu prin ce treci…sper ca te simti mai OK acum, daca incepe a 3-a saptamana. Insanatosire grabnica si distractie faina la socrii!

      Max e si unul din preferatii mei. N-am vazut filmul, mersi de idee.

      • Intradevar sint pe panta ascendenta de insanatosire cu boala. Practic nu ma simt rau, doar am „coji” pe corp… in fine, mesi de urari si iti compatimesc experienta trecuta acum ca stiu pe pielea mea ce inseamna🙂.
        Despre film am gasit ca este un film biografic despre mama lui Ingmar Bergman (regizat de el, evident). Daca nu o sa studiezi pe Google, iti spun eu ca in film Ingmar nu apare ca personaj (este al treilea copil si filmul se opreste cind mama lui era insarcinata cu al doilea, dora lui). Mi-a placut ca realizare, m-a intristat putin ca evenimente, dar … asa este viata reala. Pe scurt , merita filmul.

        • Ah, de cand am eu in plan sa vad filme de ale lui Bergman…dar astept cu rabdare pana termin scolile inalte, sa pot sa le rumeg pe indelete🙂.

  2. Multa bafta in saptamana ce urmeaza! Tot in aceasta saptamana ne mutam si noi la Kiruna.Parasim Piteå, unde am stat pt cursul de suedeza.Avem asteptari emotii mari.
    Dar…..avem si sperante pe masura!
    O saptamana ideala sa ai!

    • Multumesc, bafta multa si voua! Trebuie sa fie o saptamana buna asadar, nu sunt singura care isi doreste asta🙂.

      Cum e prin nord, mai aveti lumina ziua? Inca nu e aurora boreala?

  3. Acum 20 de ani jucam la serviciu, in pauza de masa, pentru ca aveam langa firma o sala de bowling. Toata lumea se muta acolo in pauze, nimeni nu mai manca. :)) Bine ca am schimbat locul de munca, dupa vreo trei ani, ca altfel riscam sa ajung campion mondial. :))

  4. Ce fain sa lenevesti:)) Nu ti se pare ciudat cand nu ai nimic de invatat? :)))

    Hihihi n-am jucat niciodata bowling, la ce directie am eu cred ca s-ar duce mingea pe liniile alelalte:))) Da’ cand arunci cu mingea aia trebuie sa ai degetul bagat in gaura la minge? Daca ramane blocat inauntru?:))

    • Ah, dar am de invatat! Leneveala a fost numai sambata si duminica, mi-am propus asta, stiind ce ma asteapta saptamana ce vine, adica asta. Maine plec la Kalmar, joi am cele doua prezentari orale din practica, sambata am examenul la care am lipsit in septembrie…iar ca bonus nu am vapor sambata din portul de langa Kalmar asa ca strabat vreo 6 ore cu trenul pana in Stockholm sa ma imbarc de acolo…iar de luni incepem materie noua la scoala, dar eu voi mai sta acasa pana miercurea viitoare…cam asta ma asteapta🙂.

      Trebuie sa alegi mingile cu gauri mai largi.🙂 Sunt si mingi mai usoare, cu gauri mai mici…pentru copii…acolo iti pot ramane degetele🙂. Problema e cu unghiile…daca ai manichiura frumoasa si tii la ea, nu recomand sa joci🙂.

Lasă un răspuns

