6 comentarii

rutina

Calde si frumoase sunt zilele acasa. Nu, nu va ganditi la atmosfera de afara, ea e numai mohorata, inchisa si ploioasa…eu va spun de ce e la mine in suflet.

De maine mama pleaca la ea acasa…ni s-a dus cu binele, nu va mai fi mancare calda cand vin acasa, decat daca sotiorul meu drag se apuca de bucatareala🙂, sau Diana va fi harnicutza. Va trebui sa imi intru in priza cu celelalte indatoriri casnice. Recunosc ca de cand e mama la noi, am fost numai oaspete acasa, nu faceam nimic decat sa invat, sa ma odihnesc, sa ma uit la tv si sa tau la computer. Pana si pe Silvia o ducea ea dimineata, o lua de la scoala…acum ma duc eu ca e dorinta ei. Dar de maine ne reintram in ritmul si rutinele de mult uitate…va fi greu o perioada, stiu. La fel a fost in vara, cand a plecat dupa 6 luni la noi…dar atunci eram acasa. Acum voi fi inca destul de mult plecata, dar ii redau si ei libertatea🙂.

Mama a fost salvarea noastra in anul acesta, a fost bine sa o am la noi, o asteptam oricand cu drag. Si voi incerca sa fiu si gazda, nu numai musafir.🙂

Alte noutati nu sunt, saptamana mea abia incepe de maine dupamasa, cand plec iar. Din pacate voi lipsi de la muzicalul Silviei si sambata de la spectacolul de final la cursul de dans. In asteptarea zilelor mai bune…imi tot spun ca anul viitor va fi altfel…

6 comments on “rutina

  1. Te suspectez ca nu ai avut curajul sa le spui in fata Dianei si sotului dorintele tale, asa ca le-ai pus pe blog… ca doar ei nu citesc blogul tau si nu pot sa-ti faca o surpriza placuta :p.

    • :)))) Ceva dreptate ai…insa imi cunosc sotul si le-ar lua mai mult ca sarcini decat ca dorinte🙂 Daca vrea sa gateasca bine, daca nu…asta e :))).
      Diana m-a anuntat exact inainte sa termin de scris, inca nu publicasem articolul, ca ea va gati cat va putea. Lucruri simple, care nu iau mult timp…:). Insa nu ma astept sa ma astepte cu mancare calda ca mama :)).

      Sotul imi citeste blogul si comentariile :))). Diana mai putin.🙂

  2. O sa te descurci tu Salmi si daca nu, dupa Craciun invit-o din nou pe mama ta🙂

  3. Am facut cu mare placere tot ce am reusit sa fac…..plimbarile de dimineata cu Silvia la scoala si dupa masa inapoi au fost o placere.Acuma imi lipsesc toate astea ,la fel si aerul curat de acolo.
    Va pup cu drag

Lasă un răspuns

