8 comentarii

azi, prezentarile

Azi a fost una din zilele mari! Doua prezentari orale, una dupa alta ale celor doua lucrari practice de laborator, din timpul practicii din Västervik. Am stat timp de o ora in fata salii, am prezentat lucrarile in PP, am primit critici si laude de la oponenti, aplauze de la colegi si multa incredere in mine. A fost pentru prima data cand mi-a facut placere sa stau in fata salii si sa prezint ceva, sa fiu centrul atentiei a mai mult de 15 perechi de ochi, sa ii privesc in ochi cand le vorbesc. Mai am un hop din asta, apoi e hopul cel mare, examenul de diploma. Mult a fost, putin a ramas…

Am stat la scoala de la 8.30 pana dupa ora 18, eu am prezentat a doua dar am fost in total 8 astazi. Sunt obosita dar fericita ca a trecut. Mai am sambata examenul restant si apoi pot sa rasuflu o vreme, sa imi vad fericita de sarbatori si de ACASA.

8 comments on “azi, prezentarile

  1. multe multe felicitari!🙂

  2. Bravo, Miha! felicitari si spor la treaba in continuare!

  3. Felicitari, Mihaela, vor trece toate pana la urma. Bine ca vine vacanta de sarbatori, nicaieri nu te refaci atat de bine ca acasa. Te pupam!

Lasă un răspuns

