4 comentarii

senzatia

Am senzatia aceea ciudata in stomac. Senzatia ca daca maine scap bine de examen, daca scorpia de profa nu e scorpie de fapt si m-am inselat, atunci va fi bine. (Am avut senzatia ca va fi bine si la prezentari si chiar a fost! Profa a fost Ok, nu s-a manifestat in niciun fel…decat la sfarsit a venit la mine si mi-a zis sa ma duc acasa sa ma culc, sa ma odihnesc pana sambata…apoi m-a felicitat si imbratisat…iar eu am ramas cu gura cascata! O colega a facut ochii mari, intrebatori si profa a raspuns ca „sambata are examen, n-a scris la klinisk kemi”. Colega a adaugat ca va fi bine, iar profa a intarit si ea „nici nu ma indoiesc ca va fi bine!” Inca nu stiu daca a fost in serios sau la misto…oi fi eu paranoica?).

Am senzatia aceea ca daca ziua de maine incepe bine, trebuie sa se termine cu bine.

Am senzatia ca TREBUIE sa fie bine. Ca nu se poate sa dorm altundeva maine noapte decat in patul meu.

Maine nu circula vapoarele intre Oskarshamn si Visby, e o perioada de cateva saptamani iarna, cand sambata e libera pentru vaporanzi. Ca atare, maine scriu examenul si fug la tren. Schimb in Linköping (sper sa nu intarzie si sa il prind pe urmatorul) si ma duce in Stockholm. Unde am exact 30 minute pana la autobuzul care sa ma duca in Nynäshamn la vapor. In Stockholm ninge de ieri, sunt vreao 10 cm de zapada si va ninge si maine…aici a nins foarte putin, s-a pus un strat subtire pe acoperisuri dar pe jos nimic. Prognoza anunta vreme buna maine si aici si la Linköping…ninsorile se pare ca sunt la nord de Stockholm.

Am senzatia ca maine trebuie sa fie bine. Tineti-mi pumnii! Va fi o sambata lunga…

4 comments on “senzatia

  1. Ptiu, ptiu sa n-o deochi :)))
    Succes maine sa mearga totul ca pe roate (literally..ca pe roate, autobuz, tren)😀

    • Oana, asa sa fie! Examenul a fost OK, m-am inselat asupra profei, dar nu regret🙂. Sa mearga acum trenurile snur si apoi busul si vaporul…mai e mult pana acasa! Dar ce usurare ca nu mai trebuie sa scriu/invat…cel putin o vreme…O sambata superba sa ai!

  2. Trebuie sa fie bine! Iti tin pumnii! Sper sa nu fie probleme cu mijloacele de transport! Trebuie gandit pozitiv! Important e ca mijloacele de pe tronsonul tau orar sa nu aiba probleme ca sa nu devina si mai frustrant si stresant decat este. Pupici multi si pumnii strans, strans ii tin! Nu-i desfac toata ziua!🙂

    • Gabi multumesc! Asa sa fie, sa mearga toate struna. A inceput bine ziua, in Kalmar e soare si pic de zapada nu e…pe Gotland sunt vreo 5 cm…e alb totul, abia astept sa ajung acasa! Mersi, o sambata superba cu pumni stransi iti doresc :)). Te pup!

Lasă un răspuns

