6 comentarii

telegrame si zapada de acasa

Primesc fotografii de la Ovi, cum e acasa (vedeti mai jos). Aici in Kalmar e soare si pic de zapada nu e. Examenul a fost Ok, nu ma supar ca m-am inselat asupra „scorpiei”. Am nevoie acum de pumni stransi sa prind trenuri si autobuz…sa nu intarzie din cauza zapezii din Stockholm…

Azi e sambata si ar fi mers o melodie, dar nu mai apuc. Va las cu pozele de basm gotlandez. O sa imi aranjez casa de sarbatori zilele astea, stranie senzatie sa nu mai ai nimic de scris, de invatat…sa fiu acasa, ACASA!

De aseara pana azi dimineata:

484268_10151254860742910_776805204_n

14424_10151256101912910_586358210_n

6 comments on “telegrame si zapada de acasa

  1. Dap, frumos, frumos! Si aici arata la fel de doua zile! Si nu ma supar deloc! Dimpotriva!🙂 Eu am scos luminitele de Advent de la naftalina de ceva vreme ca nu mai suportam intunericul, dar maine mai suplimentez si cu restul ornamentelor de iluminat si nu numai🙂 Acum ca e totul alb si pufos si am intrat si in decembrie, ma simt mult mai bine🙂 Pupici!

  2. Ce frumos, la noi in sud-est Michigan e cald si soare si n-ar trebui. Avem o vreme aiurita rau.

  3. Ce feeric arata! Exact ca in povestile alea de iarna… din copilaria mea, ca fiu-miu nu a prins decat o singura zapada mare. La Londra ploua, ca de obicei😀 si nici prea frig nu e.

    • Azi noapte a mai nins, avem cam jumate de metru de zapada…sa iti spun cine e cea mai fericita din familie? :)) Toata ziua sunt pe maidan cu saniile, asta fac in pauzele de scoala. Sanie vorba vine, ca sunt farfurii de plastic.🙂

  4. Daaa, ne-a dat cu zapada de pe 1 dec, sa intre in iarna de-a binelea ))) Dar nu m-am suparat, chiar daca am inghetat in tren (( Copilul nu stie inca cu ce se manaca zapada, i-am spus ca pe asta are voie sa o arunce in oameni ))) Acum iar are febra, micutul. Trebuie sa cumpararm sanie si noi )))

Lasă un răspuns

