9 comentarii

bucurii mici…

…care ne fac viata frumoasa.

Am uitat ziua de sambata, am ajuns acasa la rasfat (primit si dat) si la incarcat baterii. Bucurii mici care fac mai mult decat orice: privesc pe geam zapada stralucitoare in orele de pranz, pe Morgan care intra in zapada pana la gat (la propriu!), avem zapada de mai bine de 10 cm si apoi se cere repede in casa. Silvia m-a rasfatat cu desene si povesti, Diana m-a rasfatat cu lucru prin casa, facuse sambata. Iar Ovi m-a rasfatat asteptandu-ma in port, punandu-mi apoi un pahar de vin si lasandu-ma sa ma tolanesc pe canapea alaturi de el…ooooh, ce bine e acasa!
Seara am facut mancare, am cinat si apoi am avut program de matematica cu Diana, care azi are test (tin pumnii!). Apoi am rasfatat-o pe Silvia, am mers la culcare impreuna…nu mai facusem asta din vara. Oooh ce bine e acasa! (am mai spus?):)

Iar azi am mai primit o bucurie mica: tocmai ce mi-a trimis colega mea poloneza mesaj de la scoala, ca miercuri nu trebuie sa fiu prezenta (aveam in orar o ora care scria ca e obligatorie prezenta), asa ca mai stau o zi in plus!

Bucuriile mici de azi? Continua! Incerc sa imi intru in mood-ul Craciunului, atmosfera de afara e numai buna. O sa o fac si inauntru…inca am perdele cu lalelele si flori in geam, dar azi schimb decorul. Pun lumini in geam, fac atmosfera🙂.

Va las si voua cateva mostre de iarna, de bucurii mici in aseptarea Craciunului. Care e aici, il simt eu…acusi trec cele 3 saptamani!

228379_10151260006262910_974497840_n432242_10151260003792910_343906829_n
248215_10151260091392910_978396706_n484305_10151260092542910_2059090618_n

9 comments on “bucurii mici…

  1. S-a terminat cu bine ghinionul de vineri, pana la urma! Iar miciile bucurii devin uriase in anumite contexte asa ca ma bucur ca le savurezi pe deplin! Pupici si imbratisari! Multe, multe!

    • Da, acasa se termina toate ghinioanele🙂. In alt context as fi luat drept o corvoada sa fac curat in casa…asa e o placere!🙂

      Pupici inapoi. Si imbratisari la fel de multe.

      PS. Am trecut ieri dimineata pe langa cafeneaua unde am stat la povesti, m-am gandit la tine.😉

  2. astept pozele cu decoratiile de craciun, am nevoie de inspiratie😀 si app arata incredibil de bine anotimpul la voi, la noi e ploaie si vant… brrr cred ca inca e toamna😦
    pupici!

  3. Da, pai cu peisajul asta nici nu e foarte greu sa apara feeling-ul acela de Craciun… si nu stiu, anul asta parca e altfel decat ceilalti, parca se simte ca se apropie sarbatorile. Chiar daca noi nu avem zapada. Cred ca de „vina” e faptul ca in ultima vreme ma plimb prea mult prin magazine😀 , si cum tot ce vezi acum sunt brazii impodobiti si ornamentele… dar e bine, mult mai bine ca altadata!
    Sa ai niste zile superbe acasa, nu mai e mult si raportul va fi invers, mai mult acasa si mai putin pe drumuri. Spor la impodobit, cred ca ti-e mai mare dragul! Va imbratisam!

    • Eu nu am umblat deloc prin magazine. Pe mine zapada si casa decorata ma transporta direct in moodul acela. Abia astept sarbatorile, cele trei saptamani cate mai sunt, nici nu ma gandesc la ele…

  4. Ce zapada frumoasa aveti….
    Aici e frumos si soare.
    Va pup

    • A mai nins azi noapte…Ovi de trei dimineti curata masina si drumul🙂. Gimnastica de dimineata! Avem cam jumate de metru de zapada. E superb!

Lasă un răspuns

